35 Replies Latest reply: Oct 17, 2010 1:13 PM by tricker15 RSS

Wat willen we wel/niet in Black Ops?

Er zijn genoeg engelse threads hierover, maar nu dan maar een in het NL

Ik zou graag, als PC gamer, dedicated servers en mods zien, want dat is altijd lachen, je vindt altijd wel wat nieuws en leuks ( nu op cod4 een soort nazi zombies idee,da's lache!). Wat ik juist niet wil is commando en die overpowererde noobtube met danger close, commando hadden ze beter teleport moeten noemen, maar jullie weten wat ik bedoel .

Wat zouden jullie graag willen zien in black ops? En wat juist niet?

P.S. We worden kampioen vanavond!!!!!!!!!!!
  • Re: Wat willen we wel/niet in Black Ops?
    dtuchpunk
    Niet: Tactical insertion, commando (zoals in mw2), oma, noobtubes as attachement, danger close. game stopping rewards, care package, emergency airdrop.

Wel: Scavenger(werkt niet op noobtubes), ninja, headshot ohk snipers, kiesbare killstreakrewards, veranderen van je karakter.

om er een paar op te noemen.
    Ninjahaxx
    Alles wat ik wil is Dedicated servers, De console en Modtools. dan kunnen modders en mappers alles maken wat je wilt
    Calvix
    uitgebalanceerde wapens! en wat jammer nou dan we geen Wereldkampioen zijn, over 2 jaar winnen we het EK en daarna nog even het WK in een finale tegen spanje en die winnen we dan met 3-1!
    screech95
    nou ja, in elk geval zijn dedicatid servers al bevestigd... MOOI!

Maar ik hoop ook op een simpel programma waarmee je mods en kaarten kunt maken en dat je om die mod te spelen niet eerst 20 min moet downloaden.... :o
    Dutch0wner
    Simpel: dedicated servers(wat er dus al komt), zombie map(of iets in die geest, als het maar verslavend is :p) en hopelijk talrijke(zoals CoD1), leuke, spannende, uitdagende, realistische missies.
    Ik zou second chance (WAW) weer terug willen zien maar dan in een verbeterde versie BV: als je buddy down is kan je ervoor kiezen om hem in cover te slepen of gewoon ter plekke reviven en dat je je character kan aanpassen lijkt me wel awesome.

wat ik niet wil is marathon, lightweight, commando, danger close, noob sensors, Grenade launcher mag van mij wel terugkomen maar dan vervangt het je 1ste perk zoals in WAW en cod4 en die nuke mag van mij ook wegblijven ben je lekker af van die mensen die voor zo'n ding gaan campen.

Laterzz

En voor de mensen met een ps3 voeg me toe: TheDutchCommando
    mafkiem
    ik zou wel een game mode willen zien zonder perks of wapen attachements (mischien hooguit een reddot ofzo), gewoon puur op skill spelen. iedereen heeft zelfde melee afstand, zelfde sprint etc.  Al die ettertjes met heartbeat sensorts thermalsight en noobtubes worden een beetje vervelend zo onderhand.

en die barebones mode is wel ok, maar waarom dan weer FFA en TDM samen, 4 vs 4 TDM is gewoon beetje matig vindik

en ze mogen sommige challenges ook wel wat beter aanpakken van mij. ik vind t best tof om titles en emblems te halen, maar waarom 50 double kills met c4 en claymores, waarom 50.000 bullets deflecten met een riotshield, koste me een hele prestige riotshield spelen om rond de 10.000 te komen... ben trouwens 7e prestige. ik zou graag alle titles legit halen, maar ik zie t nog niet gebeuren dat ik 1000 headshots met elk wapen haal, sniper rifles is geen probleem, maa rmet een pistooltje word dat tog lastiger.

ik vind de killstreak rewards wel vet, maar waarom zijn die choppers zo underpowered?? ik heb al 1000 keer een helicopter en/of pavelow uit de luch gehaald met mijn harriers. en mischein wat mindere overpowered carepackages.. oftewel geen choppergunners etc in carepackages

al die akimbo crap mogen ze ook wel weglaten van mij, al die akimbo combo's zijn zoooo overpowered, beter gewoon pistool als secondarie, mischien ook wel machinepistols, maar dan wat minder overpowered (die m93 raffica ownt).

mjah ieder zo zijn ideeen natuurlijk

mafkiem wrote:

(die m93 raffica ownt).

hij ownt ja,met akimbo,dat maakt hem overpowered.
    Ik zou het wel nice vinden als ze er wat meer snipers in doen (liefst nog een bolt-action).
    Perks of beter uitbalanceren of gewoon geen perks meer, zeker geen deathstreaks 4x op een rij dood gaan en dan nog ge-reward worden ook dan ben je echt noob:P.
    En het zou vet zijn als je met TDM of een ander team based game type en Vietnamer bent en dan in plaats van zo'n knife gewoon een dikke machette hebt waarmee je armen en hoofden af kan hakken:P
    En zombies zijn cool!
    Deonmaas
    Zowiezo snipers moeten 1 Shot 1 Kill zijn !

want die hitmarkers ruinen het hele spel!
    Ik zou zeggen alleen one-shot-kill zodra je de body of de head raakt, niet het onderlichaam.

Tenzij je zijn ballen eraf knalt
    Geest
    Als knife liefhebber (sinds CoD 4) vind ik dat commando niet persé nodig is maar de mechanics moeten wel verbeterd worden. Ik heb vaak genoeg gemerkt dat ik tegen mijn tegenstander stond (voornamelijk in MW2) en hem knifede... Zonder enige effect. En ik denk dat jullie allemaal ook wel bekend zijn met de situatie dat je van een trap af komt en je tegenstander een trap op gaat; knifen werkt hier dan ook niet.

Voor zover ik me kan herinneren was dit niet 't geval bij de oudere CoDs? Maar dat is alweer een tijdje geleden dat ik die heb gespeeld...

Dus commando mag weg maar "de knife class" mag wel verfijnd worden zeker wel.

TheDutchCommando wrote:

dat je je character kan aanpassen lijkt me wel awesome.
    : TheDutchCommando

is ook al bevestigd
    Clownes
    Even een vraagje.
    Komen er nu de zelfde servers als bij MW2?
    dat dat ding automatisch een game zoekt?
    of komt er gewoon een lijst netzoals vroeger bij cod 2 enzo?
    venum4
    Geen overpowerd tubers ,uitgebreider ranks
    Dingen die ik wil: Dat het spel systeem op Games For Widows - Live is -Een Lobby - Een knife uitset knop (heb een hekel aan knifers) - voertuigen - Thompson - Een Gratis DLC en eentje die je kan kopen - dat je de verhaal lij met een vriend Online kan spelen -

Dingen die ik niet wil: Juggernaut perk
    x SWiiRL
    yooo,

Nou wat ik wil in BO: 1 hit kill snipers, lauwe snipers, niet dat quickscopen word weggehaalt, theater mode als in halo, misschien customisable characters als in halo ( niet eens zo'n grote halo fan ofzo ) AK47, camo's, knife als side arm, stopping power niet als perk, omdat die anders weer veels te overused gaat worden, en we bijna geen kans krijgen om een andere perk te gebruiken, zombies , titles & emblems, customisable (spel je dat zo :P) private matches, dus dat je gwn wat gekke mods als promod en dat soort gekke onzin aan kan zetten op de xbox, coole maps haha, nieuwe, wel customisable killstreaks (geen game endende of te overpowerede), pro perks, scavenger *zonder noobtube te gebruiken*. ninja pro, sleight of hand, steady aim, hardline opzich ook wel vet, bling , dat noobtube je eerste perk weg haalt, en een black ops beta? haha.

• wat in NIET Wil
    : tactical insertion, overpowered noobtubes met O.M.A (^.^), commando, lightweight, underpowered snipers, shotguns als secondary, machine pipa's als secondary, irri spawns, deathstreaks (vooral niet painkiller), juggernaut, last stand, martyrdom, en nog meer crap waar ik ff niet op kan komen XD.

laterrrrr
    -NL-C0DF4N-NL-
    Wat wel: hetzelfde als degene voor mij!
    Wat niet: Sniper hitmarkers. O.M.A-Danger close- Commando, setup.En onzin deathstreaks.:@
    KM64
    als ik het gedoe van die hackers/noobtubes ni krijg vind ik t wel best.

mrja dat zien we online weer he ;););)

kdenk dat ze het verpesten daarmee..
    dus k hoop op n alternatief zoiets als zombies
    Flup
    Wel: *Scavenger of iets soortgelijks
         * Zelf je character bewerken
         * (Nazi) Zombies
         * Killstreak Rewards
         * Niet dat sniper gedoe van CoD 5, gewoon makkelijk snipen zoals op MW2.

Niet: *Noobtubes
          * Commando
          * 10th Prestige hack
          * Te veel recoil
          * Overpowered weapons
    dooder39
    Ik heb nog nooit CoD echt gespeeld (wel gezien) en dit zou ik graag weer willen zien/weg hebben in Bo:

Wat ik graag wil zien in BO:
    * Naast de balastic knife ook de Throwing knife (maar dat je maar in van die 2 in je equipment kan doen)
    * Gebalanceerde wapens (dus niet dat je shotguns als sniper kan gebruiken zoals in Mw2)
    * Zombie mode!
    * Mods en maps voor de PS3
    * De mogelijkheid om je games op te slaan op je harde schijf of dat je ze kunt sturen naar youtube (een soort van in-game screen capture recorder zoals in uncharted 2)
    * De mogelijkheid om zelf filmpjes te editen in BO
    * De mogelijkheid om irritante mensen te mute XD
    * Veel maps en game modes
    * Oma/Ffa (one man army / Free for all (this het zelfde)
    * Easter eggs mogen van mij er ook in
    * Granade launchers mogen van mij er ook wel in maar niet overpowered
    * Carepackage (ik haat het om zonder ammo te zitten XD (in elk spel))
    * veel wapens

Wat ik niet wil zien:
    * Tactical nuke
    * overpowered wapens
    * Commando's en noobtubers
    * Bobby konict's gezicht in BO (je raad wel waarom)
    * Te dure map packs
    * Weinig modes en weinig maps
    * Weinig wapens
    * Dat er toch geen zombie mode is
    * Iron Sight op die kruisboog in de MP filmpje ( dat gaat de wapen overpowered maken)
    * Deathstreaks

Dat was het wel zo'n beetje.
    Calvix
    Wat ik wel wil zien:
    Als het maar niet een van de onderstaande dingen is

Wat ik niet wil:
    One shot Kill Snipers. Dan is er geen donder meer aan. Of het moet net zo moeilijk zijn dat je met Zwaartekracht en Wind/Draaing van de Aarde moet werken dan mag het wel one shot kill altijd zijn.
    geen overpowerde Noobtubes. Geen Commando. Geen standaard knife. Misschien als melee wel iemand met een wapen een duw geven dat 10 damage doet ofzo :p
    Geen one Stab Kill... Ik ga niet dood als iemand zijn mes langs mijn buis trekt. dan bloed ik wel.
    Nog wel dingen die ik vergeten ben :P

Calvix wrote:

Of het moet net zo moeilijk zijn dat je met Zwaartekracht en Wind/Draaing van de Aarde moet werken dan mag het wel one shot kill altijd zijn.

Denk er wel aan dat Call of Duty altijd wel redelijk kleine mappen heeft, dus dat wat net je hebt opgenoemd heeft geen nut omdat toe te passen in Call of Duty mappen, ook niet in mappen zoals Wasteland. Als je dat allemaal wilt, moet je Battlefield spelen, die heeft grotere mappen en ook dat je bijvoorbeeld hoger moet richten op een langere afstand, of juist ervoor richten als je tegenstander loopt/rent of een lange afstand.
    Calvix
    Het is meer dat snipers NIET ALTIJD One Shot Kill moeten zijn. Dan gaat iedereen geheid met zijn sniper in een hoekje zitten en je gewoon in je been schieten met een silencer. Snipers mogen well Headshot en Chest one shot kill, maar ook neit altijd. Ik wil ook een Sniper Schot kunnen overleven anders is de sniper echt te overpowered.
    TipzY xD
    Ik wil zelf graag beetje zeer fijne snipers om chill mee te kunnen quick scopen=)
    en liever geen sleight of hand pro, Dat je sneller inzoomt, want ik speel regelmatig cod4:P en dan is het zeer wennen dat je niet snel inzoomt.
    -TipzY xD
    videl12
    effe over snipers ik het prestige en Hardened editions filmpje even HEEEEEL goed bekeeken en je kunt zien dat de sniper (welke dat dan ook mag zijn)in zoomt kijk zelf maar als je me niet gelooft
    Niet: Commando noob tubes al attachement danger close (Danger close pro mag wel blijven) One man army en al die ****)

Wel:Een attachment dat recoil vermindert, een game mode met 4 teams en dan TDM of domination, en vernietigbare omgeving, ik word er namelijk zo gek van dat dat hondenhok niet eens kapot te krijgen is met een predator missile
    vuurvent
    Tactical ensertion enzo... HALLO DIT SPEL WORD GEMAAKT DOOR TREYARCH niet door stink infinity ward.
    Denk maar aan de WAW dingen bij dit spel. ik wil niet dat dit spel op mw2 gaat lijken. mw2 is grafspel en infinity ward ook.
    janb123
    wat ook wel ziek zou zijn dat je een plaatje van je clan kan uploaden, zodat je hem bij je callsign kan zetten.
    Cfinsane_
    wat ik wel zou willen:
    - dat iedereen dezelfde health en damge heeft dus:
    - gebalanceerde wapens miss de een iets meer damage dan een ander heeft maar dan wel compenseren met meer recoil
    - stopping power weghalen en juggernaut weglaten
    - marathon eruit oude extreme conditioning perk terug
    - cutomize je eigen character
    - heartbeatsensors of welke sensor dan ook weg
    - commando weg
    - OMA weg
    - grenadelaunchers weg of minder power/damage
    - second chance of last stand eruit(zwaar irritant met die rotservers als je iemand 10 x moet raken als ie op de grond ligt)
    - care ackage eruit of care packages met uav's counter uav's erin of andere simpele dingen geen chopper gunners of andere onzin
    - nuke eruit
    - lobby mute
    - en als laatste iemand die te lang op 1 plek zit te campen met 20 claymore of bouncing bettys om zich heen moet een ban krijgen voor een dag bij herhaling een week dan en dan een maand..

- akimbo wapens weg pistool als 2de wapen
    Suicidal Cheez
    Alles wat ik wou zie ik allemaal nu in het spel (ik heb het over customisation).

Alles wat ik wil en nog niet kan zien is het wapenbalans. In MW2 was een kwart van de wapens sterk en de rest werd niet gebruikt.
    10mees10
    Mischien in plaats van knifen ,schoppen en slaan?
    Born2bfree

TheDutchCommando wrote:

Ik zou second chance (WAW) weer terug willen zien maar dan in een verbeterde versie BV: als je buddy down is kan je ervoor kiezen om hem in cover te slepen of gewoon ter plekke reviven en dat je je character kan aanpassen lijkt me wel awesome.

wat ik niet wil is marathon, lightweight, commando, danger close, noob sensors, Grenade launcher mag van mij wel terugkomen maar dan vervangt het je 1ste perk zoals in WAW en cod4 en die nuke mag van mij ook wegblijven ben je lekker af van die mensen die voor zo'n ding gaan campen.

Laterzz

ik voeg je al toe ! (   Born2bfree )

Of je maat gewoon terplekken uit zijn lijden te verlossen, zonder friendly fire kill te krijgen,   ( als hij er echt erg aan toe is natuurlijk ) zoniet,   dood door friendly fire, of zelf in zoon positie ofzo, zoals in Far cry 2 weet je?

niet:  Noooooobtuuuuubbbbbbeeeeeeeezzzzzz....        Nuke >.>,   en respawn killing kansen (   players moeten wegrespawnen van enemy's indebuurt, en niet recht naast ze.   ook geen Host-Close ( host is klaar, en sluit match..  >.>  --  altijd reserve host hebben, hoe dan ook,  niet spel laten ondebreken )

wel:    alles wat jullie nu hebben, en verder gaan doen xD

Born2bfree wrote:

TheDutchCommando wrote:

Laterzz

Of je maat gewoon terplekken uit zijn lijden te verlossen, zonder friendly fire kill te krijgen,   ( als hij er echt erg aan toe is natuurlijk ) zoniet,   dood door friendly fire, of zelf in zoon positie ofzo, zoals in Far cry 2 weet je?

niet:  Noooooobtuuuuubbbbbbeeeeeeeezzzzzz....        Nuke >.>,   en respawn killing kansen (   players moeten wegrespawnen van enemy's indebuurt, en niet recht naast ze.   ook geen Host-Close ( host is klaar, en sluit match..  >.>  --  altijd reserve host hebben, hoe dan ook,  niet spel laten ondebreken )

tricker15

freek100 wrote:

:thumbsup:  

Born2bfree wrote:

TheDutchCommando wrote:

Laterzz

Ik weet niet of je het nou over pc of console hebt, maar voor pc's krijge we dedicated servers dus voor dat host-close hoef je niet bang te zijn als je op de pc speelt. Daarnaast vind ik dat jullie nu al te veel klagen over het spel. Tis nog niet eens uit jongens. Klagen mag je pas als je het spel een paar dagen gespeelt hebt.