46 Replies Latest reply: Jan 18, 2011 10:00 AM by gerdjee RSS

Headsets

Nou de titel zegt het al. Welke headset heb jij? Ga je er een kopen voor Black Ops? Ik ben van plan de Turtle Beach X11 of DX11 te kopen. Ik vraag me af of 7.1 surround sound echt veel verschil maakt.
  • Re: Headsets
    dtuchpunk
    Geluid meestal via me stereo.
    Als ik met vrienden speel op xbox met de gewone crappy xbox headset. Misschien dat er nog een keer een goeie headset komt.
    *-RaZoR-*
    Ik Gebruik STEELSERIES 7H USB En ze zijn goed.
    In publics speel ik gewoon met me Logitech Z-5400 setje. In private matches gebruik ik m'n Creative Fatality Headset .
    Giggle
    Ik heb sinds een maand geleden op mijn geweone stereo van mijn tv gespeeld, en ik heb geinvesteerd in een TB PX21 en ben zichtbaar vooruit gegaan in alle shooters.

Dus als je denkt over een headset zou ik de PX21 kopen deze kan op de PS3, XBox en PC zowel Geluid als Chat doen
    Z3ro Sugar

Synri wrote:

In publics speel ik gewoon met me Logitech Z-5400 setje. In private matches gebruik ik m'n Creative Fatality Headset .

Heb je nou serieus 2 headsets gekocht van boven de 60 euro..? 
    Rienkeman
    gebruik gwn me xbox headset, en toen ik nog een ps3 had gebruikte ik een jabra bluetooth headset, heb die extra sound niet echt nodig en vind het zonde om 100 euro te investeren in 2 kills meer per potje;)
    Z-5400 is een 5.1 surround systeem
    WARd__
    en weet iemand of de headset van PS3 goed is ??
    thnx
    Praydox
    haha ik heb gewoon een goed kopen van het merk konig. was 10 euro en ik hoor alles perfect, zowel als achter me als rechts en links, onder boven. dus ik ben erg tevreden voor die 10 euro. maar, een headset 5.1 of 7.1 zal natuurlijk wel beter zijn. dan 1 van 10 euro :P
    Drush
    Ben al een behoorlijke tijd zeer tevreden over mijn SteelSeries Siberia V2  - jack (geen USB dus).

Kost wat, maar dan heb je ook wat.
    Was zeker het geld waard.
    Het levert je ook echt wat op, je hebt een veel en dan ook echt veel betere 3D beleving qua geluid. Je hoort veel beter waar iemand loopt enz.
    En dat betaald zich dan weer uit in het beter worden in Cod
    32inch sasung LCD
    bank
    kussen
    5.1 home cinema set

en je hele party is klaar om te rocken!, echt meer heb je neit nodig. en een HCS kost tegen woordig nix meer, evenveel als die headset?...lol en geluid is wel mooier van een HCS.

binnenkort neiuwe versterker+subwoofer....dan worden die explosies pas echt intens whahah !

x
    Sinds wanneer zijn HCS's beter   ?

http://www.youtube.com/watch?v=ru7-PnRF7-I

Mijn X11 zijn onderweg trouwens, besteld bij game.co.uk
    kan iemand een aanraden vaar mijn xbox, liefst niet te duur?
    Heb een maand geleden een Skullcandy Gaming Series headset gehaalt en die doet het perfect.
    birdmaN187

Stefan. wrote:

Sinds wanneer zijn HCS's beter   ?

http://www.youtube.com/watch?v=ru7-PnRF7-I

Mijn X11 zijn onderweg trouwens, besteld bij game.co.uk

Ik twijfel tussen de X11 en de PX21.

heb echt geen idee welke ik zou moeten halen.
    Ruud123
    Creative Fatality Headset , gister aangeschaft, werken perfect. Zitten goed, prima geluid, en goede mic.
    HighNesZ
    steelseries 7.1 ftw Niet kapot te krijgen die headset maar of 7.1 nou echt zo veel uitmaakt Nee imo niet.
    robbym
    ik speel op een 5.1 logitech set.
    heb net turtle beaches x11 besteld dus ben benieuwd naar het verschil.
    zijn mooie en ook goeie headset voor wat ik gehoord heb voor 60 euro

~robby
    SkaffaJeroen
    Onlangs heb ik mijn Tritton AX PRO gekocht.
    Het koste mij een flink pak geld, maar dan heb je ook wat.
    De headset speeld echt geweldig en het surround sound effect is echt geweldig
    Zelf heb ik ook nog een Turtle Beach X1, Geweldige headset niets op aan te merken, maar als je het groot wil aanpakken dan kan je een AX PRO kopen.

De keuze is aan jou, als je nooit met een degelijke headset speelt dan is de Turtle beach X1 (X11) een goede aanwinst.
    Maar wil je toch het profesionele spul, koop dan een Tritton AX PRO.
    GraphXkiller
    trust-HS-2550
    onding met goed geluid kostte €5 geloof ik
    mijn oude fleece dempertjes erop geplakt en zit als gegoten
    al vallen de dempertjes er wel eens af 
    Nl robert
    Ik heb turtle beach x11 en ben er zeer tevreden mee:)
    Heb ze al een aardig tijdje en ik vind ze nog steeds geweldig.
    robbym
    ik heb donderdag me turtle beaches X11 binnen gehad en ben er erg tevreden over ik hoor echt alles mensen lopen glas breken aan de andere kant van de map echt super en voor 60 euro ik raad deze echt aan als je een headset wilt, de kwaliteit van de mic is ook super

~robby
    Roxis
    Ik speel op de PS3, gebruik gewoon die orginele van Playstation. Voor de offline modus gebruik ik m'n Sennheiser RS140
    TehPownzor
    Xbox heeft geen 7.1 surround sound, wel 5.1. Daarom kun je beter óf een 5.1 headset kopen, óf de DX11.
    sporry
    heb ooit een headset gekregen bij socom voor de ps3, deze gebruik ik nu.
    is wel een beetje gaar aan het worden het schuimpje van de mic. en speker zijn er al af.

Ik krijg nu bij mijn pre order bij inter toys een nieuwe echter verwacht ik dat deze via bt of draadloos werkt zodat ik hem iedere x moet opladen.
    Dat oplaad probleem heb ik nu niet.

ff afwachten.
    LetTheBasKick
    Ik heb een Creative HS-1000 Fatal1ty Gaming Headset, voor de PC.
    TehPownzor
    Gisteren Turtle Beach X31 besteld <3333.

~Ghostly

LetTheBasKick wrote:

Ik heb een Creative HS-1000 Fatal1ty Gaming Headset, voor de PC.

Ook blij van je aankoop van deze headset ?

Ik heb me het alvast nog niet beklaagd
    Skillfaker1987
    steelseries siberia icemath usb!!!! Meesterlijke gameheadset!  
    wooteh
    Ik gebruik de Steelseries Siberia Neckband, echt super geluid, ben erdoor vaak genoeg voor "wallhacker" uitgemaakt (pff spelers die niet snappen dat geluid heel belangrijk kan zijn!)

Daarnaast zit ie fijn aan om je oren, lekker zacht en sluit goed af, ik wilde persé een goede headset met een neckband dus vandaar deze
    Ik heb de Sennheiser PC350 headset, bevalt prima! Hoor alles goed om je heen etc. Perfect voor matches
    Ik speel op xbox met gewoon xbox headset. Alleen is het wel baggere kwaliteit. Ik hoop er ooit nog een betere voor te kopen !
    PulsatingCore
    Vandaag of morgen komt mijn Turtle Beach binnen en misschien ook Black Ops al bij GameMania .

~Pulsating
    k1ll1ng5pr33
    Ik gebruik de Turtle Beach PX21.. 2 woorden: ****-ING AWESOME!

Je hoort gewoon precies waar ze lopen ^^ En ook zeer handig dat je em ook voor de PC kunt gebruiken
    Zeer goeie kwaliteit. Je betaald al wel gauw tussen de 75 en 90 euro.
    PulsatingCore

k1ll1ng5pr33 wrote:

Ik gebruik de Turtle Beach PX21.. 2 woorden: ****-ING AWESOME!

Je hoort gewoon precies waar ze lopen ^^ En ook zeer handig dat je em ook voor de PC kunt gebruiken
    Zeer goeie kwaliteit. Je betaald al wel gauw tussen de 75 en 90 euro.

Gisteren de X31 binnengekregen. Heb hem wel uitgeprobeerd, maar ik zat in een party dus kon hem niet goed testen. Doe ik vandaag wel (maar tot 12:10 school )

~Pulsating
    leventdw
    ik gebruik voor cod black ops mijn logitech G35 headset met surround aan.
    Nestaf1985
    Heb net via bol.com de Steelseries Spectrum 4xb binnengekregen.

Straks maar eens ff uitproberen
    Nanostray
    Ik heb een speciale editie headset ofzo gekregen bij mijn pre-order van black ops:P
    Nestaf1985

Nestaf1985 wrote:

Heb net via bol.com de Steelseries Spectrum 4xb binnengekregen.

Straks maar eens ff uitproberen

werkt goed en er komt prima geluid uit! 
    een aanrader voor anderen als je een niet al te dure headset wil halen
    lorki3
    Weet iemand of deze headset goed is voor voetstappen horen enzo?
    http://www.bol.com/nl/p/computer/trust-pulsar-headset/1003004009719300/index.ht ml
    gerdjee
    ik gebruik nooit headset maar geeft het echt veel verschil? hoor je het geluid gewoon harder (dan kan ik ook gwn het geluid van de tv harder zetten  ) of is het geluid gewoon duidelijker? ik heb trouwens wel een keer een headset gebruikt, maar dan hoor ik alleen het geluid van de mensen die praten met headset. het andere geluid (voetstappen, schoten, ontploffingen enz.) hoor ik gewoon uit de tv. kan je dat veranderen bij instellingen ofzo???????? graag antwoord
    lorki3
    Je moet wel beetje oefenen met voetstappen horen volgens mij.
    Nee, volgens mij kan je voetstappen alleen horen door headset.
    Maar weet iemand of die headset goed is?
  • Headsets
    SuicidalValkyrie
    Tritton AX720
    Pilske
    Turtle Beach X4 (5.1 Dolby)
    Pilske

gerdjee wrote:

ik gebruik nooit headset maar geeft het echt veel verschil? hoor je het geluid gewoon harder (dan kan ik ook gwn het geluid van de tv harder zetten  ) of is het geluid gewoon duidelijker? ik heb trouwens wel een keer een headset gebruikt, maar dan hoor ik alleen het geluid van de mensen die praten met headset. het andere geluid (voetstappen, schoten, ontploffingen enz.) hoor ik gewoon uit de tv. kan je dat veranderen bij instellingen ofzo???????? graag antwoord

Dan heb je je instellingen niet goed staan, het verschil is vrij groot namelijk als je met headset speelt, en als je een goede headset gebruikt dan hoor je zelfs of het links voor/achter of rechts voor/achter je is.
    gerdjee

Pilske wrote:

gerdjee wrote:

Dan heb je je instellingen niet goed staan, het verschil is vrij groot namelijk als je met headset speelt, en als je een goede headset gebruikt dan hoor je zelfs of het links voor/achter of rechts voor/achter je is.

waar staan die instellignen dan?