47 Replies Latest reply: Oct 19, 2013 3:53 AM by a1231aqwe RSS

KOOP GEEN MAP PACK!!!!!!! LEES DIT

dennis538
Dit komt van het ps3 (engels) forum:

EVERYODY READ THIS, DO NOT BUY THE MAP PACK
Posted: 2 hours ago
This is our chance to get back at this **** for selling us a broken game. If you guys buy the map pack they are going to ignore all the problems and assume that everybody is happy. Do not buy the map pack you will only make them richer and yourself even more annoyed. Please spread the word.
  • Re: KOOP GEEN MAP PACK!!!!!!! LEES DIT
    sh4rpsh00t3r
    wat is er mis met het spel?   vind het veel beter dan mw2

enige wat rot is ,is dat mappack 1200mp(€15) kost
    dennis538
    Wat er mis is? Hij loopt 9 van de 10 keer vast je raakt al je punten kwijt en daar wordt je behoorlijk moe van bij MW2 had ik dat 1 keer in de maand maar black ops is dit elke dag het hele spel door ( migrating host) dat is er dus mis en ik ben niet de enigste het hele forum ( nl + eng) staat er vol mee
    abelgpwnsyou(BMF*)
    stop met huilen kerel. het spel is juist uit. cod5 had een beta. black ops niet dus ze hebben nog niet veel tijd gehad om die problemen op te lossen.

ik koop lekker de map packs omdat ik niet zo gierig ben :p
    dennis538
    Ik ben niet gierig ik wil graag een spel wat ik normaal kan spellen en niet dat ik op 1 avond 3 keer mijn ps3 moet uitschakelen en minimaal 20keer het zinnetje ( migrating host ) te zien krijg en dat ik dan alles kwijt ben. Zonder die ongein had ik al 4 keer rond geweest. Alle COD heb gelijk vanaf release en nooit problemen gehad. Dat hoort gewoon niet bij zoeen mooi speel 

En huilen doen babys en dat ben ik zeker niet ik ben iemand met een klacht en een mening daar is het forum toch voor en als je dat niet aan staat moet je niet op forums komen.
    Rienkeman
    ben het eens met je punt over de problemen van de ps3, hoor op elke sectie van dit forum klachten over de host connection en het migration system.
    hoop dat het word opgelost voor de ps3 gebruikers.
    abelgpwnsyou(BMF*)
    en je denkt dat xbox die problemen ook niet heeft? pc heeft het nog erger als je de forums doorzoekt.
    het is gewoon omdat er geen openbaarlijke beta is geweest. gedult, de problemen worden opgelost ze. en als je niet tevreden bent. vraagt u geld dan terug . ik heb amper problemen met die host migrations. en ja, af en toe blokkeert mijn spel. irritant maar zie je mij klagen? ik vind dat treyarch hun best gedaan hebben met dit spel. en niet elk spel is perfect. en ja, het kan zijn dat de vorige CODS beter waren op het vlak van server. maar je vergeet zeker met de release van mw2, dat de servers ook een dag plat lag door een server probleem. en cod5 ook met de openbaarlijke beta. cod4 lag een weekje plat door een hacker in de firma.( kijk maar naar een gamingsite nieuws)  dus, wat zit je nu te zeuren man?

gewoon gedult hebben...
    Rienkeman
    xbox heb ik nergens last van, host migration werkt bij mij 29 van de 30 keer en ben er nog nooit uit gegooid net als iedereen uit mijn lijst en lees er ook geen klachten over op het 360 forum.
    treyarch doet zeker goed werk en ze zijn er vast mee bezig, vind het alleen jammer voor de ps3 gebruikers en hoop dat ze snel met een oplossing komen.
    heb zelf 2 jaar een ps3 gehad en zit sinds een half jaar op de 360, heb dus geluk gehad met de overstap qua black ops.
    abelgpwnsyou(BMF*)
    gelukzak, ik heb beide. xbox voor als ik naar mijn 2de woonplaats gaan ( mijn vader XD) en ps3 thuis ( moeder :p) en ik heb met xbox ook problemen, en verbinding is goed.
    LOSTx
    Ik zal het denk ik wel kopen. =/
    Ben te nieuwsgierig.
    hamrol

dennis538 wrote:

Wat er mis is? Hij loopt 9 van de 10 keer vast je raakt al je punten kwijt en daar wordt je behoorlijk moe van bij MW2 had ik dat 1 keer in de maand maar black ops is dit elke dag het hele spel door ( migrating host) dat is er dus mis en ik ben niet de enigste het hele forum ( nl + eng) staat er vol mee

gast dat ligt gewoon aan het internet, ik heb een eigen netwerk, ik krijg slechts eens in de 3 weken migrating host, omdat ik zelf de host ben vaak. Het probleem ligt er gewoon bij, dat er mesen slecht zijn in het spel, ze verliezen en leaven de game, en dan blijkt achteraf dat ze de hos waren dat is het probleem.
    wanneer is de map pack op ps3 uit?

want dat vind ik wel idioot om eerst xbox te doen en dan 2 maanden later ps3 :S
    SCAR2800
    sommige mense zeggen dat er updates ziin/komen dat ps3 en xbox samen black ops kunne spele is dat waar?
    celik75
    KOPE DIE HANDEL

alsof treyarch meer moeite gaat doen voor bugs als we geen mappacks kope
    ze verdienen al miljoenen denk je het gaat hun wat sgele als we nie kope
    AKisgod
    Vast weer het idee van zo'n 10 jarig engels quickscopertje.

Waarschijnlijk koopt de gast die dat heeft geschreven de MP zelf ook.
    TS = Schraper !!

LOL echt, de game is goed zoals hij is, de kleine bugs worden nog wel weg gepatched. Als het je niet bevalt moet je gewoon lekker in een hoekje gaan zitten en gaan janken. Ook lees ik van zoveel mensen dat de mappacks te duur zijn, dat betekent gewoon dat je even een baan moet gaan zoeken of zeuren bij je mama. Oproepen om de mappack niet te kopen is gewoon een schreeuw om iets dat er niet is, en bevalt je ps3 of pc niet, dan koop je toch gewoon een 360 en betaal je netjes elk jaar 60 euro en dan hoef je ook niet zoveel te klagen !

just my penny
    Rienkeman
    ps3 en xbox zullen nooit online tegen elkaar kunnen spelen, de mappack komt 1 maand later voor de ps3 omdat microsoft activision betaald en sony gierig is.

xbox live kun je online kopen voor 36 euro ( kleine tip)
    ik ga de mappack vast wel halen, wat is nou 15 euro? ja het is recessie maar dat kan ik wel missen
    eey daar gaat deze topic niet over.

WAARNEER KOMT DIE  MAP PACK OP PS3 UIT ????
    Tornado0299
    Twijfel nog over het mappack,
    het feit dat XboX het eerder krijgt kan ik niet wakker van liggen, het is toch niet zo dat ze daardoor langer kunnen oefenen ofzo..

Ik twijfel alleen of ik in totaal €75 uit wil geven aan Black Ops, ik wacht eerst de reacties op de nieuwe maps even af.
    Tornado0299

Pvt-Demi079 wrote:

eey daar gaat deze topic niet over.

WAARNEER KOMT DIE  MAP PACK OP PS3 UIT ????

Ik hoor dat hij 1 maart uitkomt, een maand later dan voor de XboX(1 feb.)
  • connectie op black ops
    roi-_eni4
    het is waar ik ben het eens . kijk op de xbox is de conectie heilig goed   en de grapich slecht . op de ps3 is de grapich heel goed en de connectie heel slech   . het liicht volgens mij aan de grapich als  die volgens mij slechter was dan de connectie beter

:tankguy:  :tankguy:
    die gast van PS3 is gewoon pissig omdat de patch voor hun nog niet komt
    HaRd2DiE08
    het licht totaal aan je internet,als je ipod/iphone laptop en pc tegelijk aan hebt.dan loopt het wel vast ja,maar als je allles uit zet dan is er geeneen probleem;)
    Koeke14
    Ik koop hem toch hoor. Ik ben benieuwd naar Ascension, sinds Kino der Toten de enige zombie map op Wii is.
    Suicidal Cheez
    **** dit. Ik koop hem gewoon. Het is niet de beste CoD sinds CoD4, maar het is wel leuk. Jij en je PS3 vriendje gaan echt niet zorgen dat niemand de map pack gaat kopen. Blijf maar dromen.
    elroy2108

SCAR2800 wrote:

sommige mense zeggen dat er updates ziin/komen dat ps3 en xbox samen black ops kunne spele is dat waar?

Dat zou stijl zijn
    elroy2108
    Gewoon uitbrengen die packs en kopen
    wopwop
    srikengames1
    jongens, er is niks aan de hand met black ops. het werkt erg netjes. en dan loopt hier ergens boven iemand te klagen of graphicks op xbox slechter dan op playstation en daarom xbox sneller dan playstation. daar klopt niets van. MicroSoft heeft gwn nette servers afgeleverd. en sony niet. srry kan ik niks aan doen. en de graphicks dat ligt er gwn aan of je een hdmi of een componenten kabel heb. ik zelf heb NOG componentenkabel, en is nie zo mooi. maar een vriend van me heeft hdmi en dezelfde tv en is bloedmooi. dus menzen denk na voor je iets zegt.

en btw.  ik ga zelf ook hdmi kopen.

en geen map packs kopen slaat nergens op want dat maakt hun niks uit. treyarch heeft gwn geen tijd gehad om de kinderfouten eruit te halen. en daar zijn ze na de release mee besig

groetjes een eghte diehard XBOX gamer

srikengames1 wrote:

jongens, er is niks aan de hand met black ops. het werkt erg netjes. en dan loopt hier ergens boven iemand te klagen of graphicks op xbox slechter dan op playstation en daarom xbox sneller dan playstation. daar klopt niets van. MicroSoft heeft gwn nette servers afgeleverd. en sony niet. srry kan ik niks aan doen. en de graphicks dat ligt er gwn aan of je een hdmi of een componenten kabel heb. ik zelf heb NOG componentenkabel, en is nie zo mooi. maar een vriend van me heeft hdmi en dezelfde tv en is bloedmooi. dus menzen denk na voor je iets zegt.

en btw. ik ga zelf ook hdmi kopen.

en geen map packs kopen slaat nergens op want dat maakt hun niks uit. treyarch heeft gwn geen tijd gehad om de kinderfouten eruit te halen. en daar zijn ze na de release mee besig

groetjes een eghte diehard XBOX gamer

Of niet ben het helemaal met je eens sony zijn gwn gieren ik heb zelf de ps3 en word gek van sony ze doen niks alleen consoles uitbrengen en te duuren tv's en dingen . mapacks ga ik gwn kopen.
    d3kker
    ik zelf zal de mp denk niet kopen

puur omdat het spel te gaar is met bugs

en waarom de xbox gamers minder problemen hebben

PUUR omdat het een xbox game is geworden en alles naar ps3 en pc is over gezet

ik had laatst helemaal een wtf moment krijg ik op de pc een xbox error

ik heb gelukkig maar 38 euro betaald wat eigelijk te veel is voor een game die uitgebracht word op iets wat niet eens goed getest is

en meer dan een maand voordat ik het redelijk kon spelen

pff als ik zo terug kijk van een suck spel

D3kker (pc)
    Eleky

d3kker wrote:

ik zelf zal de mp denk niet kopen

puur omdat het spel te gaar is met bugs

en waarom de xbox gamers minder problemen hebben

PUUR omdat het een xbox game is geworden en alles naar ps3 en pc is over gezet

ik had laatst helemaal een wtf moment krijg ik op de pc een xbox error

ik heb gelukkig maar 38 euro betaald wat eigelijk te veel is voor een game die uitgebracht word op iets wat niet eens goed getest is

en meer dan een maand voordat ik het redelijk kon spelen

pff als ik zo terug kijk van een suck spel

D3kker (pc)

Je hoeft het spel niet te spelen;)
    Als jij vind dat het nu nog vol bugs zit dan leg je het spel weg tot dat gepatched is, zo moeilijk is het toch niet...
    pewpewpewajax
    Ik heb op mijn xbox360 nooit problemen met black ops gehad, blijft chilste cod ooit! mw2 was veel minder.
    gerdjee
    ik heb hem op ps3, ok af en toe is er een error maar dat is maar heel weinig. ik speel gwn door en ik vind het niet zo erg. als het gepatched is, dan is het natuurlijk nog beter maar ik koop zeker de map pack.
    Damijon96
    okke bo is eigenlijk nog best wel goed maar het spel is door 2 dingen gwn echt ver**** en dat zijn
    1.de maps(te veel closecombat en bijna geen longrange waardoor:snipe rot is,shotgun campen is,smg alleen de ak74 goed is,lmg is niet handig vanaf dichtbij vanwege slome ads en aussaut rifles zijn wel leuk maar niet voor teveel gebruik-.-
    2.idd de slechte connectie ik heb nat type open 54mb internet en nog steeds flikkert de heel **** eruit zelfs als niemand thuis download ik bedoel plzz zeg dat is gwn echt naaai

maaar hem niet kopen srry zombies werkt namelijk wel en dat is reden genoeg om ascension kapot te spelen:P :P

Daar begint het al mee.

Verkoop die Ps3 koop die Xbox360 en die DLC en zie je het hele jaar online zonder problemen voor maar 36 euro Xboxlive en je hoeft nooit meer lang te wachten op je DLC.

Ik heb 2 Xboxen op één netwerk en zelfs dat gaat prima.
    Misterkristo
    komt 1.06 patch niet uit te samenn met de dlc mis lost die patch veel op
    ikga mappacks niet kopen treyarch is het gwn niet waard te veel PROBLEMEN
    Nog even geduld.......... Ik heb ook al veel te lang problemen, maar ik heb nog hoop op patch 1.06.
    BO is te gaaf om aan de kant te leggen. Ze kunnen niet nog een keer een patch uitbrengen die niks verbetert.
    Anders; einde BO en geen Pack voor mij,
    Eleky
    Ik snap het gezeur niet, elk spel heeft veel problemen, en Treyarch lost dit tenminste op!
    Op MW2 waren er op het begin net zulke problemen, en dat duurde minstens 2 a 3X zolang voor die werden opgelost...
    BlackOpsCrossbow

Eleky wrote:

Ik snap het gezeur niet, elk spel heeft veel problemen, en Treyarch lost dit tenminste op!
    Op MW2 waren er op het begin net zulke problemen, en dat duurde minstens 2 a 3X zolang voor die werden opgelost...

zeg maar gez=ust 20x zo snel

Treyarch doet het gewoon beter dat is een FEIT!!
    Eleky
    Daarom, veel van de dingen waar mensen over zeuren licht deels aan hun zelf, en dingen als lag e.d. kan je gewoon niet voorkomen, succes met het zoeken naar spel waar geen lag inzit!

Verder is het probleem met de verbinding op de PS3 is dat er WiFi zit ingebouwd, mensen die niet echt gamen hebben dan zoeits van, ooh, laat ik maar gewoon op Draadloos gaan, ipv een kabel aan te leggen, dat is veel makkelijker. Draadloos internet is altijd vele malen slechter dan gewoon kabel, en daar zit het probleem!
    xBox heeft geen ingebouwde WiFi, en een draadloos ding kost (uit mn hoofd) 50 euro, mensen zullen dan sneller een kabel aangeleggen, omdat het goedkoper is. En verder zijn de xBox servers ook beter.

Maargoed, geen zin in Console War, probeer alleen probleem even toe te lichten!

Kan niet wachten tot First Strike uitkomt!
    Zou graag willen weten hoelaat hij precies uitkomt, zou fijn zijn als er een ongeveer tijd gemeld zou worden
    BlackOpsCrossbow
    1 Februari voor xbox

PC & PS3 zijn onbekend..
    nTv_eLLeMaNS
    als je bekabeld speelt op PS3 heb je ook nog wel problemen..
    maja mensen die draadloos spelen moeten gewoon eerst maar een kabel leggen daarna mag je mee praten..
    tuurlijk draadloos is makkelijker maar het gaat niet of het makkelijk is je wilt goede verbinding trek dan een kabel..

verder vin ik de verbinding idd slecht maja dat had WAW ook bij mij dus kvin ut niet veel slechter ofzo..
    ik zou gewoon de mappack kopen, geef je ze weer wat geld om misschien de problemen te verhelpen

AKisgod

dennis538 wrote:

EVERYODY READ THIS, DO NOT BUY THE MAP PACK
    Posted: 2 hours ago
    This is our chance to get back at this **** for selling us a broken game. If you guys buy the map pack they are going to ignore all the problems and assume that everybody is happy. Do not buy the map pack you will only make them richer and yourself even more annoyed. Please spread the word.

Dit is dus geschreven door een engels jong dat niet kan quickscopen op black ops.
    Als ik wil quickscopen, doe ik mw2 er wel in.
    No biggie.
    Eleky
    Helaas nog geen Map Pack, nog geen punten, komen binnenkort, dan meteen halen!
    BlackOpsCrossbow
    Ik ga ze halen als ze op ps3 zijn... jammer genoeg.....
    DionLord
    Nooit last van gehad....
    a1231aqwe

اضفني الاكلان