10 Replies Latest reply: Jan 30, 2014 2:23 AM by WZVLFreaky_NL_ RSS

zoek PS3 NL clan

fmav93
ik zoek een nederlandse (belgische mag ook  ) clan.
mijn k/d is 1.64 en stijgend. Ik ben first prestige lvl 14.
heb een mic.
ik speel meestal Demolition, domination of capture the flag.

PSN naam is fmav93
  • Re: zoek PS3 NL clan

fmav93 wrote:

ik zoek een nederlandse (belgische mag ook  ) clan.
    mijn k/d is 1.64 en stijgend. Ik ben first prestige lvl 14.
    heb een mic.
    ik speel meestal Demolition, domination of capture the flag.

PSN naam is fmav93

wij spelen veel domination
    het is een leuke en goede clan

als je interesse hebt voeg me dan toe: Black0ps-Robin (*0ps* die 0 is een nul)

kijk ook eens op:

http://dutchdom.gamerzcorp.com/
    maxxie3000
    ik zoek ook nog een clan.
    dus mijn vraag is hoe heet jullie clan?
    en mag ik er bij?
    ik heb niet z'n goeie k/d van 0.51. maar dat komt omdat me broertje   er ook op zit
    mijn lvl is lvl 1 prestige en dan lvl 19
    NLamazing
    ik zoek wel een NL clan ik ben 2e prestige level 35
    mijn gamertag is amazing_123-   als je mij in je clan wilt voeg me dan toe op ps 3

NLamazing wrote:

ik zoek wel een NL clan ik ben 2e prestige level 35
    mijn gamertag is amazing_123-   als je mij in je clan wilt voeg me dan toe op ps 3

ik zal je toevoegen.
    HakanC40

Ik zoek een Nederlandse clan

Ik ben 2de prestsige level 41
    Kill/death ratio is 0.88 ( komt door broertje maar hij heeft voortaan eigen account )

En ik ben elke dag online.
    Maar ik heb geen Headset maar ga ik binnenkort halen.
    Mijn psn naam is: Hakanc40

justcatchme

kheb je geadd robin alleen je hebt me nog niet geaccept

lijkt me leuk om een x een tryout te doen

ik heb een mic en ben elke dag wel online dus hoop dat je wat laat weten

gr

HakanC40

Ik zoek een Clan
    Voeg mij toe: Hakanc40    

Ik ben 2 prestige level 48
    K/D 0.88 Slecht maar stijgt heletijd omhoog
    Ik ben elke dag online

Ik zoek een clan die meer dan 10 leden heeft een vaak online is en goed samen kan werken.

ik zoek ook een clan mn k/d is : 1,57 k ben 0 prestige (k heb net een nieuwe acc aangmaakt).

ik ben vaak onn mn ps3 naam is:OwNeD-_-LeGeNd message me voor een tryout ofzoiets haha gr

WZVLFreaky_NL_

We zijn op dit moment hard aan het werk aan een meer uitgebreide webpagina voor onze community. Voorlopig is deze pagina gemaakt om een snel inzicht te geven in wat de Gaming Community Zeeland is.

Voor de snelle beslissers (en waarom ook niet) volgt hier alvast de directe links naar de belangrijkste informatie:

Informatie hoe te joinen: Klik
    Informatie over onze TeamSpeak3: Klik
    De games die wij zoal spelen binnen GCZ: Klik

Wat is de Gaming Community Zeeland

De Gaming Community Zeeland, kortweg GCZ community is een gezellig team die in eerste instantie is ontstaan uit de leden van het clanteam-zeeland.nl forum.
    Met de introductie van GamingCommunityZeeland als brede nieuwssite voor consoles en PC, is de community nu ook uitgebreid met een clan voor PC en XBOX360 gamers.
    Eigenlijk maakt de keuze van het platform waar je op speelt niet uit. De GCZ community draait vooral om gezelligheid bij het spelen.

Wat bied de GCZ Community

Uiteraard gezelligheid. Verder worden er binnen de PS3 en XBOX360 verschillende competities gehouden met verschillende spellen zoals FIFA13, COD MW3 en andere. Ook binnen de PC community worden er regelmatig community wars en toernooien gespeeld.
    Er is een ruim arsenaal aan spellen wat er binnen de gehele community gespeeld word. Ook de fun games zoals Minecraft heeft hier een trouwe aanhang. Met behulp van onze teamspeak geeft het deze fun games net even iets extra's

Dus wil jij graag de Gaming Community Zeeland joinen en gezellig met andere Gaming Community Zeeland leden lekker online spelen op onze gameservers? Dat kan

Het enige wat je hoeft te doen is even jezelf te registreren op het forum en een 'ommunity aanmeld formulier' in te vullen.

• Onze Community aanmeld formulier: • • KLIK HIER • •
    Vergeet niet, voordat  je het formulier invult je registratie te bevestigen met de email die je hiervoor ontvangt op de door jouw opgegeven email adres (!!)