2 Replies Latest reply: Sep 27, 2011 3:08 AM by cobhc_wildchild RSS

ny ps3 clan!

whats up guys, my PSN is CoBHC_WildChild and i wanna make a clan for PS3. bam, that's how simple it is xD

it's a primarily a sniping clan, but of course we also use fully autos.
it's for Black Ops AND MW2. and hopefully also MW3

requirements:
a mic.
you must be able to snipe (you don't need to be grizz or a beast quickscoper, just be decent, quickscoping is a tool, and it's good to be able to, but it's not a requirement)
no trashtalking to the team
wear the clan tag (HC) (HC stands for HateCrew, but we can change it to KillCrew, and it's short so it won't break up the killfeed if you get some good feeds)
remember that it's as much for winning, as it is for fun. so we weight winning and fun 50-50.
and last: a capture card + a mail/skype to send the clips to me (but only if you wanna participate in our teamtage that we might do)

add CoBHC_WildChild if you want to join. thanks for reading cheers!
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// ////////////////////////
jeg er ved at starte en klan hvor det primært er sniping, men vi bruger da også fuldautomatiske fra tid til anden.
det er for Black Ops, mw2 og forhåbentlig også mw3

krav:
en mikrofon,
man skal kunne snipe (du behøver ikke være sindssyg til det, btw: quickscoping er et værktøj til hjælp når du sniper, så det er godt at kunne, men det er ikke et krav)
ikke tale grimt til holdet.
bær vores clan tag (HC) (hvilket står får HateCrew, men vi kan også ændre det til KillCrew) og det er kort så hvis du får en killfeed vil det ikke bryde din feed
vi spiller 50% for at vinde og 50% for sjov. (nogen mennesker har det kun sjovt når de vinder så vi skal selvfølgelig også sørge for dem)
sidst: hvis du vil være med i vores teamtage skal du have et capture card + en mail eller skype hvor du kan sende dine klips til mig så jeg kan redigere dem.

det er det. for at joine skal du bare adde CoBHC_WildChild på psn