18 Replies Latest reply: Nov 2, 2012 10:27 PM by YellowmanWii RSS

DLC, wann ?

SAKI64
Hallo liebe Entwickler,

ich finde, dass euch die Wii-Version sehr gelungen ist und das echt fast alles integriert ist. Aber denn war ich entäuscht, dass Ihr gesagt habt, dass man zwischen Wii und HD-Version kaum unterschiede merken würde. Jedenfalls war mal die Rede von DLC´s , wenn solche dann bald erscheinen wäre es schön wenn Ihr folgendes ersetzt :

- mehrere Karten im Zombi-Nazimodus
- und mehrere coolere Karten
- Killcam hinzufügen, wenn so funktionieren würde
- Facepaint

Vielen Dank.
Saki64
  • Re: DLC, wann ?
    rackos
    Also ich wäre auch mal für neue karten, aber ich hätte eine andere idee für euch. Ich würde eine 2 cd rausbringen wo man nur online spielen kann dort könnt ihr ja noch mehr reinpacken (möglicherweise sogar bessere grafiken oder sogar eine echte HD version wo man deutlichere unterschiede erkennt). Und ich würde noch auf einen bug hinweisen der bei den aufträgen ist: Welche es war weiss ich nicht doch jedenfals wenn man diesen anklickt bleibt die wii hängen (man erkennt es weil es keinen preis hat und auch keine beschreibung). Ich denke es würden alle diese cd kaufen da man sonst fast einschläfft bei den normalen maps.

I lol'd I'm just posting here for the sake of keeping the black ops wii forum "alive"

when will the DLC maps come out for wii? we want them badly we are tired of playing on only kino der toten everyone request we must get DLC Mpas now or everyone is quiting playing wii forever so i would say hurry up and get DLC maps for wii or everyone will quit and u guys will make nintendo to lose money

we need more zombie maps because we need to catch up to the other systems every sytem is ahead while we are just left out...

My opinion is that they should release the map packs just for the sake of money. If you think, most people wouldn't care if they got less than up-to-date graphics. They just want the maps.And plus, it's kind of pointless to simply peeve off the users. They lose future buyers too. IDK if I'm gonna buy anything from Activision or treyarch simply because I don't want to get ripped off again.

I really agree. i just want the dlc they said we would get in the manuel. BTW in zombies mode if you got to private match it says change map. Who doesnt want a few new maps. i know i would buy them. also creaet a class 2.0 and face paints. i might just buy them if i had to as well. PLEASE GIVE US THE AWESOME DLC!!!!!

Yea dude we need more maps why did we not get Five or dead ops???

momskirbyok

Traurig, aber Ruf der Pflicht: Schwarz Ops für den Wii wird Kartenpacke nicht empfangen.

I hope this isnt in German lol. I couldnt read the post but i dont think we'll ever get dlc for anything

DLC will proberly never come to wii, and Treyarch stopped caring about wii for a reason, i played zombies last night and my wii crashed at round 21, with 4 players, wii cant even handle Kino, and kino is a small map, how would the wii cope with five, with all the teleporting, elevators, maybe the next nintendo console will have better luck.