8 Replies Latest reply: Oct 28, 2013 4:02 AM by ruben8 RSS

[PS3] MW3 Dutch clan - Se7eN

Hey, samen met wat irl vrienden gaan we een volledig nederlandstalige clan maken.

Alleen kan het wel wat saai zijn als er meestal maar 2 mensen online zijn dus we zoeken nog meer leden.

Als je wil joinen, moet je aan een paar eisen voldoen en die zijn:

-Respecteer de anderen

-Je moet een PS3 hebben met een internetaansluiting (duhh...)

-Een headset is niet verplicht, maar wel gewaardeerd ^^

Ik ga ook elk weekend proberen om een private match te maken waar nieuwe leden elkaar kunnen leren kennen en ook gewoon voor het plezier.

Een bepaald KDR is niet verplicht, dus iedereen mag joinen. Ik zelf ben ook van plan om een capture card te kopen om dan een soort community channel te maken voor onze clan zodat de meer ervaren spelers misschien aan een youtube carrière te helpen.

Als je een invite wil, kan je op deze thread een comment laten of je kan een berichtje sturen op PSN naar NeFaRiioUz. (Hoeft niet met hoofdletters trouwens ^^)

Met Vriendelijke Groeten,

NeFaRiioUz

• Re: [PS3] MW3 Dutch clan - Se7eN

Ben van Belgie en zoek nog wel wat volk om mee te spelen. Flyestt91 feel free to add me

ben van belgie kan me ook altijd toevoegen wim17

heeey ik ben een ps3 gamer uit maastricht ik spreek engels en nederlands vloeiend ik ben nu weer een week bezig met playstationen ik ben van lvl 1 naar 70 gegaan ik 23 u speeltijd ik heb bijna elk potje als ik met assault rifle speel 25-40 kills met sniper ben ik weer begonne dus heb ik meestal maar 18 kills ik prestige alleen tegelijk met een vriend dat is een afspraak tussen ons tween dus ik ben nog niet geprestiged maar ik ben een best goede gamer zegge al mijn vrienden ik speel heel veel drop zone, team deathmatch en domination en ik ben altijd in voor een private match ik quickscope wel egggt veel alleen ben door deweeks bijna altijd online maar in het weekend niet want mijn ma wil me ps3 niet terug geven en doordeweek slaap ik bij me zus daarom ben ik door deweeks wel online en binne kort mess weer in het weekend dus inv mij pls mijn naam is hyperghost1991 daaag ik zie jullie nog wel een keer

heeey ik ben een ps3 gamer uit maastricht ik spreek engels en nederlands vloeiend ik ben nu weer een week bezig met playstationen ik ben van lvl 1 naar 70 gegaan ik 23 u speeltijd ik heb bijna elk potje als ik met assault rifle speel 25-40 kills met sniper ben ik weer begonne dus heb ik meestal maar 18 kills ik prestige alleen tegelijk met een vriend dat is een afspraak tussen ons tween dus ik ben nog niet geprestiged maar ik ben een best goede gamer zegge al mijn vrienden ik speel heel veel drop zone, team deathmatch en domination en ik ben altijd in voor een private match ik quickscope wel egggt veel alleen ben door deweeks bijna altijd online maar in het weekend niet want mijn ma wil me ps3 niet terug geven en doordeweek slaap ik bij me zus daarom ben ik door deweeks wel online en binne kort mess weer in het weekend dus inv mij pls mijn naam is hyperghost1991 daaag ik zie jullie nog wel een keer

heeey ik ben een ps3 gamer uit maastricht ik spreek engels en nederlands vloeiend ik ben nu weer een week bezig met playstationen ik ben van lvl 1 naar 70 gegaan ik 23 u speeltijd ik heb bijna elk potje als ik met assault rifle speel 25-40 kills en mijn naam op ps3 is hyperghost1991

srry pc posted het een paar keer

ruben8

HEy wil je me toevoegen in je clan en vriendenlijst mijn psn is : u1880_rafc

schriijfber iets bij zodat ik weet dat jij het bent.

alvast bedankt