17 Replies Latest reply: Oct 31, 2012 1:31 PM by DutchCodCommunity RSS

Zombie gamers (PS3)

Goedendag,

Ik zoek een paar mensen die graag Zombies doen, en af en toe ff online. Ik heb, op de Classic Maps na, alle maps tot nu toe en ik heb een headset      (ik heb in online rnd 37 op Kino, 25 op Five, 20 op DOA, 41 nu 50 op Ascension en 20 nu 39 op CoTD, en rd 30 in Shangri, en ik ken alle easter eggs.

Groetjes Dipsie8 (is ook mijn PSN)
  • Re: Zombie gamers (PS3)
    Aaah hier moet ik dus zijn om degelijke nederlandse zombie rapists te vinden xD
    Ik wil ff cotd zwaar hoog halen, 50+ ofzo

Voeg mij toe: MickRaak
    Die ronde 50+ zal moeilijk worden, want in CotD heb je geen T-gun... wel WunderWaffle...maar ik had vanmorgen nog rnd 42 in ascension coop maar verbinding viel uit -.-         
    50 is zeker wel mogelijk, je moet gewoon wat tijd hebben en die vr-11 gebruiken. Die geeft namelijk instant-kill als je hem op je teamgenoot schiet!
    Mooi zo.... nu Ronde 50 in Ascension... gehaald met MickRaak.. en ronde 30 in CotD. We zijn een goed team!
    (allebij op 1 dag uh )   
    Niemand die zombies wilt doen?? Jammer...

Ik hoopp dat er toch nog wat bij komen :-D
    PhreakNo1
    Add mij maar, ben regelmatig zombies aan het doen, wil graag de shangri la easter egg doen, naam is hetzelfde als forumnaam PhreakNo1
    add mij epicw00tw00t
    remcotje007
    Voeg mij maar toe :
    remcotje007
    patzombiekiller
    add my: xsiik_patriek
    hoop dat ik dan de EE in shangri-la kan halen

patzombiekiller wrote:

add my: xsiik_patriek
    hoop dat ik dan de EE in shangri-la kan halen

dat zal wel lukken denk ik, maar de vakantie is net voorbij... als je in de vakantie gereageerd had, dan zou het wel makkelijker zijn
    lorki3

Dipsie8 wrote:

Goedendag,

Ik zoek een paar mensen die graag Zombies doen, en af en toe ff online. Ik heb, op de Classic Maps na, alle maps tot nu toe en ik heb een headset      (ik heb in online rnd 37 op Kino, 25 op Five, 20 op DOA, 41 nu 50 op Ascension en 20 nu 39 op CoTD, en rd 30 in Shangri, en ik ken alle easter eggs.

Groetjes Dipsie8 (is ook mijn PSN)

YES! Eindelijk een nederlander die extreem goed is in zombies! Voeg me toe: lorki-knife en lorki7 (lorki-knife is mijn knife account dus voeg die ook maar toe )
    Ik heb alle map packs behalve classic maps maar die heb ik op 23 september
    SickTrickZPS3
    Jullie mogen mij ook wel toevoegen: SickTrickZ-010
    Ik heb ronde 48 gehaald op ascension, solo, maar had geen zin meer.
    Ik heb COTD ook nog, maar die vind ik echt moeilijk. Kino is wel leuk, maar iets minder makkelijk dan Ascension.
    Als jullie mij toevoegen, zeg er dan wel even bij dat je van deze site bent
    dennis-wpvld
    Zal jullie wel toevoegen; voeg mij ook toe als ik je nog niet heb.
    Ronde 35 kino, 34 five, 39 ascension coop, 62 ascension solo:) - geen zin meer, dus gestopt.
    COTD & shangri la nog niet echt ver; moet nog ff wat strategieën bedenken. Wil ook graag die shangri la EE doen, dus misschien een keer een party van 4 met NL only?? Ben 's avonds altijd wel online en kan tot 22:00 op de ps3, dus voeg maar toe.

ey ik speel ook vaak zombies en ik ben het echt zat dat ik steeds als laatste overblijf mijn hoogste rondes zijn in kino ronde 30 met 1205 kils en call of the dead ronde 26 met 1100 kils.  voeg me maar toe: Tatnie    ik heb alle maps behalve acension ik heb ook headset

Hey, ik speel vaak zombies, heb Alle Dlc en de headset,

zat al lang te zoeken naar zo'n forum want je wordt echt gek van mensen die zitte te klooie, nakke, of als ze met ze 2 op 1 ps3 zitten, en de ene dood gaat ze allebij stoppen ( kennen jullie vast ook wel )

Heb veel van jullie al een vriendenverzoek gedaan, en mijn Ps3 naam is

hypnotiz-  Add me

hey daar 50 plus is zeker te halen 53 met solo 53 2 player en 45 met 4e op der riese als er nog goeie spelers zijn mogen me toevoegen laat ff weten dat j van hier ben en welk lvl..... naam dollemarcel1980

Yow allemaal, mijn naam is jonas van belgie,

Ik ben samen met een vriend van me op het idee gekomen om een soort gemeenschap op te richten om alle belgische en nederlandse call of duty gamers en fans samen te brengen

Hiervoor hebben wij een facebook pagina aangemaakt en momenteel nog maar 93 likers, omdat wij dit echt serieus nemen om zoveel mogelijk mensen bij elkar te brengen hebben wij ook jullie steun nodig, like de pagina, wordt lid van de gemeenschap en help ze groter te worden

Ons doel;

-wij willen iedereen samen brenge om op een leuke manier samen met mede nederlandstalige gamers plezier te beleven online

-wanneer er vele leden zijjn gaan wij online open lobby's organiseren en zelf toernooien etc

-wij hebben zelf vele filmpjes gemaakt met trickshots enzo, en wij vonden het altijd stom dat er geen mogelijkheid was om deze te delen met andere gameres (buiten youtube dan), en willen dus voor ons eigen maar vooral voor jullie allemaal deze community op gang zetten, voor jullie clips enzovoort te uploaden voor een groter publiek,

Op onze pagina kan je filmpjes van jezelf of van je clan inzenden, wij zullen deze uploaden zonder probleem

je kan ook leden recruteren voor je clan, of zelf een clan zoeken wat je maar wil

Maar dit allen is maar een idee en kan nooit verwezelijkt worden zonder jullie steun

dus mensen echt waar ga naar de facebookpagina en help letterlijk mee aan het bouwen van een belgishe en nederlandse gaming community

Link naar de pagina; http://www.facebook.com/pages/BENl-CallOfDuty-Mw3-Community-Ps3/132092003605805

alvast bedankt, en hopelijk tot gauw

Still_Legend