• Party Online Play  /  PS3

Hee, Ik ben een ps3 speler en ik vind het soms best leuk om in een party met mensen te spelen , uiteraard. Ik speel al wat langer cod. Ik hoop dat jullie gewoon met mij in een party online willen spelen , kan je ...
    BlackOpsCrossbow
    created by BlackOpsCrossbow
  • Commentary Intro .

Hee gasten vinden jullie dit een OK , goed of supervewt intro of denk je zo van .. DOMME INTRO laat me ff weten anders kan ik 't misschien aanpassen :] http://www.youtube.com/user/mricardo96?feature=mhum Please ...
    BlackOpsCrossbow
  • PSN Kaart

Hi, Weet misschien iemand waar ik een PSN Kaart kan kopen want ik ben al langs 2 winkelcentra's geweest en daarvan 5 winkels (2x Intertoys 2x Free Record Shop 1x E-Plaza) Zou ik het misschien opinternet kun...
    BlackOpsCrossbow
  • Map Pack 1 ''First Strike''

Hee , hallo ! xd Ik wou ff'tjes iets met jullie delen , namenlijk : Wart vinden jullie tot nu toe van de ''First Strike'' Trailer en gewoon hoe je het eruit vindt zien in welke map je wat leuk lijkt enz. Wat vind ...
    BlackOpsCrossbow
  • Positief In Black Ops

Hee allemaal , ik dacht eens iedereen heeft alleen maar klachten over het spel terwijl ze het allemaal non-stop spelen zowat -.- Maar waarom zegt nooit iemand iets over alle positieve punten over black ops , dan za...
    BlackOpsCrossbow
  • Zombies Dead Ops Arcade ?

Hi , misschien heb je de zombie levels wel gezien : Kino der toten & Five (Pentagon) Maar misschien ookwel Dead Ops Arcade dat blijkt ook bij een zombie map gedoe te zijn maar ik zelf snap het niet helemaal ...
    BlackOpsCrossbow