4 Replies Latest reply: Jan 30, 2014 2:23 AM by WZVLFreaky_NL_ RSS

ik zoek een nederlandse clan!

justcatchme

hee mensen ik heb een tijdje black ops gespeeld in een clan.

maar ik ben toen weer overgestapt naar fifa omdat ik black ops een beetje beu was, nu speel ik al weer een tijdje online

maar ik vind als ik alleen game dat ik niet optimaal presteer en ik speel om te winnen natuurlijk.

als jullie info willen hebben over me k/d enzo vraag het me,

kben geen kleine jongen heb wel een leven buiten om COD maar ben elke dag wel bereikbaar om te spelen laat het me alleen ff weten van te voren!

ik hoop dat er beetje serieuze clans tussen zitten

mvg rick

PS: justcatchme is ook me gamers id! contact me

• Re: ik zoek een nederlandse clan!
    justcatchme

op de ps3

• Re: ik zoek een nederlandse clan!
    WZVLFreaky_NL_

We zijn op dit moment hard aan het werk aan een meer uitgebreide webpagina voor onze community. Voorlopig is deze pagina gemaakt om een snel inzicht te geven in wat de Gaming Community Zeeland is.

Voor de snelle beslissers (en waarom ook niet) volgt hier alvast de directe links naar de belangrijkste informatie:

Informatie hoe te joinen: Klik
    Informatie over onze TeamSpeak3: Klik
    De games die wij zoal spelen binnen GCZ: Klik

Wat is de Gaming Community Zeeland

De Gaming Community Zeeland, kortweg GCZ community is een gezellig team die in eerste instantie is ontstaan uit de leden van het clanteam-zeeland.nl forum.
    Met de introductie van GamingCommunityZeeland als brede nieuwssite voor consoles en PC, is de community nu ook uitgebreid met een clan voor PC en XBOX360 gamers.
    Eigenlijk maakt de keuze van het platform waar je op speelt niet uit. De GCZ community draait vooral om gezelligheid bij het spelen.

Wat bied de GCZ Community

Uiteraard gezelligheid. Verder worden er binnen de PS3 en XBOX360 verschillende competities gehouden met verschillende spellen zoals FIFA13, COD MW3 en andere. Ook binnen de PC community worden er regelmatig community wars en toernooien gespeeld.
    Er is een ruim arsenaal aan spellen wat er binnen de gehele community gespeeld word. Ook de fun games zoals Minecraft heeft hier een trouwe aanhang. Met behulp van onze teamspeak geeft het deze fun games net even iets extra's

Dus wil jij graag de Gaming Community Zeeland joinen en gezellig met andere Gaming Community Zeeland leden lekker online spelen op onze gameservers? Dat kan

Het enige wat je hoeft te doen is even jezelf te registreren op het forum en een 'ommunity aanmeld formulier' in te vullen.

• Onze Community aanmeld formulier: • • KLIK HIER • •
    Vergeet niet, voordat  je het formulier invult je registratie te bevestigen met de email die je hiervoor ontvangt op de door jouw opgegeven email adres (!!)