2 Replies Latest reply: Nov 21, 2012 5:17 AM by Massacreur RSS

Attention Activision

Major audio issue.  For the past three days i have heard continuous clicking noises during matches and in the lobbies.  If anyone else is

experiencing this issue please reply and let Activision know. 

• Re: Attention Activision
    charlie130783

**** you Black ops 2 c'est de la vrai merde a chier ta aucun plaisir de jouer a part de vous enervé sur ce jeu il faut vidé sont chargeur pour tué quelqu'un et encore c'est l'autre qui te tue en premier va comprendre moi je comprend rien en plus maintenant tout le monde prend la betty qui pose par terre et pat pat tout la parti tu c'est meme pas evité ce truc de merde et aussi les reaparition tu a reapait et hop té mort a chaque fois que tu tue une personne il y a deja une autre que te vite d'un coin donc en resumé tu tue et tu te fait tué j'ai mille fois prefaire le blacl ops 1 la maintenant il on  fait un gros gros caca comme jeux

eng : this is the real **** **** your no fun to play a part of you pissed about this game must be emptied charger killed someone and yet it is the one that will kill you first understand I includes nothing more now everyone takes betty posing pat pat down and all the party you is not even avoids this **** and stuff you reaparition also has reapait hop ty and death every time you kill a person there is already another faster than you in a corner so resumé kills you and you actually killed a thousand times I prefaire the blacl ops now he is the one making a big big games like poo