1 2 3 Previous Next 77 Replies Latest reply: May 14, 2014 2:31 AM by iTruity RSS

- iTrooper - DANSK social clan. LVL 23

MortenGalatius

Er du dansk og gerne vil være med i en clan med en masse hyggelige mennesker (ca. 67 p.t.) så skal du være velkommen til at joine vores clan. Det er primært en PS3-clan, men vi vil meget gerne have andre platforme med også. Så Xbox One, Xbox 360, PS4, PC i er meget velkomne.

Hvorfor?

Fordi jo flere desto bedre mht. clan xp. Jo flere vi er til at hukke stykker af blokken, desto hurtigere går det. Og jo flere vi er i Clan Wars, desto nemmere bliver det at rent faktisk vinde dem.

Når det så er sagt, vil jeg lige understrege at dette er en social clan. Vi spiller for at vinde helt sikkert, men der er som sådan ingen faste spilledage, og ingen er tvunget til at deltage. Alle spiller det de kan og vil.

Vi spiller mest HARDCORE, men der er flere af os der sagtens kan overtales til CORE. Så hvis du kun er core-spiller, skal du ikke fortvivle. Der er plads til alle.

Vi har en skjult facebook-gruppe, hvor man kan se om der nogen der spiller eller om hvad der bliver spillet efter i Clan Wars på et givent tidspunkt.

Kontakt mig her, eller på PSN " MortenGalatius " eller steam " MoGa " og send mig jeres navn, så sender jeg jer et invite til clanen.

1 2 3 Previous Next