14 Replies Latest reply: May 12, 2014 2:15 AM by willovyou23 RSS

Clan.

ToFfiX12

Hi guys.

MYGX is a clan that's recruiting gamers.

We are on play station 3, and we would mainly like ACTIVE MW3 gamers, with a KD og at least 1.

We are not only mw3 active, but also Black Ops 2 and Call of duty Ghost.

Clan facts:
- Mw3 clan level 39.

- BO2 clan level 50

Requirements:

- KD: 1. or higher.

- Mic/skype.

- most important ACTIVE.

For more info contact co- leader on ps3. Send message to: SebIMena

I can't go into the web site so I can find the clan link, but search for "mYgx" Leader "aNdYpAnTz_"

• Re: Clan.
    IdkHades

Hello, I would like to join your clan, my PSN is Hades77177 [MW3]

ToFfiX12

I found out that the ELITE page is no longer, but we can play as a clan

You can add me,

PSN: SebIMena

Slightlylost1

IIt says that your user name hasn't been created

lF_n_

plz i need clan plz

ToFfiX12

As I said. The clan page is down, there's no longer any possibility to join the clan, but you can join us gaming next time. Just add me, and I'll accept.

PSN: SebIMena

K_JW88

Who's on some BO2 PS3? I play only hardcore only with 5-7 long range headshots my specialty. 1.04 KDR cus I just recently started taking kdr seriously. Looking for a GOOD clan! Add K_JW88 I have mw3 and ghosts as well, but prefer BO2. K_JW88 ADD ME

Co0FiE

wij hebben hier een clan genaamd DutchBasterds wij zijn een nederlandse clan met ook een aantal belgen we maken gebruik van teamspeak de mensen onder de 16 krijgen een trial van 1 maand gedraag je jezelf volwassen dan krijgt je de member rank je kan mij vinden op steam Co0FiE

Reglement =[DB]=

1- Algemeen

Dit reglement dient te worden nagestreefd door iedere gebruiker.

Hiermee wordt bedoeld: iedereen die gebruik maakt van een van de onderdelen van Dutch  Bassterds Clan (ts3/minecraft server enzovoort).

Er wordt van gebruikers verwacht dat zij kennis hebben genomen van dit reglement, voordat ze een onderdeel van Dutch Basterds gebruiken.

2- Wijziging en uitzondering

Staff heeft het recht dit reglement op ieder moment te wijzigen en zullen gebruikers daar zoveel mogelijk van op de hoogte houden.

Het is echter aan te bevelen op regelmatige basis dit reglement zelf te controleren op wijzigingen. Als gebruikers, na een wijziging,

gebruik blijven maken van onderdelen van Dutch Basterds, gaan zij automatisch akkoord. Staff is tevens bevoegd ten alle tijden uitzonderingen te maken op dit reglement.

3- Members en Gasten

Binnen de Clan wordt er onderscheid gemaakt tussen gasten en members. Om toegang te krijgen tot diverse onderdelen van Dutch Basterds moet een account worden aangemaakt op de website ( http://www.dutchsecretsociety.enjin.com/members ).

Gasten kunnen zich daarna aanmelden. Na goedkeuring van deze aanmelding promoveeerd de staff je naar Member

4- Voowaarden lidmaatschap

Leden spreken de Nederlandse taal, hebben een minimum leeftijd van 16 jaar(zit je daar onder eerst een maand trial), beschikken over een (goed werkende) microfoon/headset en het programma Teamspeak.

Leden zijn tijdens het lidmaatschap van Dutch Basterds niet lid van een andere clan, tenzij dit is gemeld en er toestemming is gegeven door iemand van de staff.

5- Gebruikersnaam

Leden dienen overal dezelfde gebruikersnaam te gebruiken (ingame, Steam, origin etc.) en voeren tijdens het lidmaatschap waar mogelijk de clantag voor hun naam (=[DB]= Gebruikersnaam).

Het veranderen van de gebruikersnaam is in overleg met iemand van de staff mogelijk.

6- Gedrag

Respecteer elkaar en blijf ten alle tijden beleefd tegen medespelers, staff en members. Enige vorm van racisme, bedreigingen, discriminatie of oneerlijk spel (cheaten/hacken) resulteert in een permanente ban van alle onderdelen van Dutch Basterds.

fawaz4ever

i would like to join to your clan plz add me in your clan

iD-   i-smaile

willovyou23

Can someone add me for a clan!!! My id is willovyou23 im prestige 13 but im getting bored, any team available?