Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Error Irrecuperable del direct X.

SOLVED

Activision Support

Error Irrecuperable del direct X.

Cuando abro el juego me pregunta si estoy seguro de jugar ya que el juego exige 6 gb de ram y tengo 4 pero el problema viene cuando sale el cuadradito del call of duty y se cierra por un error irrecuperable del direct x. Ya desinstale y instale de nuevo el direct x en la nueva version .11 y actualize lo drivers de mi tarjeta grafica ya que dice que la version de pixel y del shade era la 4.0 en vez de la 5.0. De momento aqui estoy pillado que no se que mas hacer para que no salte ese puto error del directx , si alguien sabe como solucionarlo o se hace una idea seria de gran ayuda gracias

Level 1
Registered: ‎25-12-2013
1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions

Re: Error Irrecuperable del direct X.

in reply to sarkis282
Solution
‎26-12-2013 09:07 AM

Greetings sarkis282,

Thank you for posting. Be aware that this is an English portal and we can only provide support in English. Unfortunately, your PC is not meeting the minimum system requirements. Please try to upgrade your system so your game can run properly. For further information on this visit: Activision Support and Required Ports for Steam - Network/Connection Issues - Knowledge Base - Steam Support.

Sincerely,

^CA

ATVI Support

Player Support
Registered: ‎04-06-2013
1 REPLY

Re: Error Irrecuperable del direct X.

in reply to sarkis282
Solution
‎26-12-2013 09:07 AM

Greetings sarkis282,

Thank you for posting. Be aware that this is an English portal and we can only provide support in English. Unfortunately, your PC is not meeting the minimum system requirements. Please try to upgrade your system so your game can run properly. For further information on this visit: Activision Support and Required Ports for Steam - Network/Connection Issues - Knowledge Base - Steam Support.

Sincerely,

^CA

ATVI Support

Player Support
Registered: ‎04-06-2013
Visit us for the latest news, game information, screenshots, downloads and links. GO TO BLOGS