SCAR2800 wrote:
sommige mense zeggen dat er updates ziin/komen dat ps3 en xbox samen black ops kunne spele is dat waar?
srikengames1 wrote:
jongens, er is niks aan de hand met black ops. het werkt erg netjes. en dan loopt hier ergens boven iemand te klagen of graphicks op xbox slechter dan op playstation en daarom xbox sneller dan playstation. daar klopt niets van. MicroSoft heeft gwn nette servers afgeleverd. en sony niet. srry kan ik niks aan doen. en de graphicks dat ligt er gwn aan of je een hdmi of een componenten kabel heb. ik zelf heb NOG componentenkabel, en is nie zo mooi. maar een vriend van me heeft hdmi en dezelfde tv en is bloedmooi. dus menzen denk na voor je iets zegt.
en btw. ik ga zelf ook hdmi kopen.
en geen map packs kopen slaat nergens op want dat maakt hun niks uit. treyarch heeft gwn geen tijd gehad om de kinderfouten eruit te halen. en daar zijn ze na de release mee besig
groetjes een eghte diehard XBOX gamer
© 2019 Activision Publishing, Inc. ACTIVISION, CALL OF DUTY, MODERN WARFARE, CALL OF DUTY MODERN WARFARE, CALL OF DUTY BLACK OPS, CALL OF DUTY GHOSTS, CALL OF DUTY ADVANCED WARFARE, CALL OF DUTY INFINITE WARFARE, and the CALL OF DUTY WORLD LEAGUE Logo are trademarks of Activision Publishing, Inc. All other trademarks and trade names are property of their respective owners.