KOOP GEEN MAP PACK!!!!!!! LEES DIT

Call of Duty Black Ops forum

KOOP GEEN MAP PACK!!!!!!! LEES DIT

Dit komt van het ps3 (engels) forum:

EVERYODY READ THIS, DO NOT BUY THE MAP PACK

Posted: 2 hours ago

This is our chance to get back at this **** for selling us a broken game. If you guys buy the map pack they are going to ignore all the problems and assume that everybody is happy. Do not buy the map pack you will only make them richer and yourself even more annoyed. Please spread the word.
Level 1
Registered: ‎09-06-2010
47 REPLIES
Highlighted

Re: KOOP GEEN MAP PACK!!!!!!! LEES DIT

in reply to dennis538
wat is er mis met het spel? vind het veel beter dan mw2

enige wat rot is ,is dat mappack 1200mp(€15) kost
Level 1
Registered: ‎15-02-2009

in reply to dennis538
Wat er mis is? Hij loopt 9 van de 10 keer vast je raakt al je punten kwijt en daar wordt je behoorlijk moe van bij MW2 had ik dat 1 keer in de maand maar black ops is dit elke dag het hele spel door ( migrating host) dat is er dus mis en ik ben niet de enigste het hele forum ( nl + eng) staat er vol mee
Level 1

in reply to dennis538
stop met huilen kerel. het spel is juist uit. cod5 had een beta. black ops niet dus ze hebben nog niet veel tijd gehad om die problemen op te lossen.

ik koop lekker de map packs omdat ik niet zo gierig ben Smiley Tongue
Level 7
Registered: ‎10-11-2010

in reply to dennis538
Ik ben niet gierig ik wil graag een spel wat ik normaal kan spellen en niet dat ik op 1 avond 3 keer mijn ps3 moet uitschakelen en minimaal 20keer het zinnetje ( migrating host ) te zien krijg en dat ik dan alles kwijt ben. Zonder die ongein had ik al 4 keer rond geweest. Alle COD heb gelijk vanaf release en nooit problemen gehad. Dat hoort gewoon niet bij zoeen mooi speel

En huilen doen babys en dat ben ik zeker niet ik ben iemand met een klacht en een mening daar is het forum toch voor en als je dat niet aan staat moet je niet op forums komen.
Level 1

in reply to dennis538
ben het eens met je punt over de problemen van de ps3, hoor op elke sectie van dit forum klachten over de host connection en het migration system.

hoop dat het word opgelost voor de ps3 gebruikers.
Level 18
Registered: ‎02-09-2010

in reply to dennis538
en je denkt dat xbox die problemen ook niet heeft? pc heeft het nog erger als je de forums doorzoekt.

het is gewoon omdat er geen openbaarlijke beta is geweest. gedult, de problemen worden opgelost ze. en als je niet tevreden bent. vraagt u geld dan terug . ik heb amper problemen met die host migrations. en ja, af en toe blokkeert mijn spel. irritant maar zie je mij klagen? ik vind dat treyarch hun best gedaan hebben met dit spel. en niet elk spel is perfect. en ja, het kan zijn dat de vorige CODS beter waren op het vlak van server. maar je vergeet zeker met de release van mw2, dat de servers ook een dag plat lag door een server probleem. en cod5 ook met de openbaarlijke beta. cod4 lag een weekje plat door een hacker in de firma.( kijk maar naar een gamingsite nieuws) dus, wat zit je nu te zeuren man?

gewoon gedult hebben...
Level 7

in reply to dennis538
xbox heb ik nergens last van, host migration werkt bij mij 29 van de 30 keer en ben er nog nooit uit gegooid net als iedereen uit mijn lijst en lees er ook geen klachten over op het 360 forum.

treyarch doet zeker goed werk en ze zijn er vast mee bezig, vind het alleen jammer voor de ps3 gebruikers en hoop dat ze snel met een oplossing komen.

heb zelf 2 jaar een ps3 gehad en zit sinds een half jaar op de 360, heb dus geluk gehad met de overstap qua black ops.
Level 18
Registered: ‎02-09-2010

in reply to dennis538
gelukzak, ik heb beide. xbox voor als ik naar mijn 2de woonplaats gaan ( mijn vader XD) en ps3 thuis ( moeder Smiley Tongue) en ik heb met xbox ook problemen, en verbinding is goed.
Level 7

in reply to dennis538
Ik zal het denk ik wel kopen. =/

Ben te nieuwsgierig.
Level 1
Registered: ‎30-12-2010

Studios