KOOP GEEN MAP PACK!!!!!!! LEES DIT

Call of Duty Black Ops forum

connectie op black ops

in reply to dennis538
het is waar ik ben het eens . kijk op de xbox is de conectie heilig goed en de grapich slecht . op de ps3 is de grapich heel goed en de connectie heel slech . het liicht volgens mij aan de grapich als die volgens mij slechter was dan de connectie beter

:tankguy: :tankguy:
Level 1
Registered: ‎16-11-2010
Highlighted

Re: KOOP GEEN MAP PACK!!!!!!! LEES DIT

in reply to dennis538
die gast van PS3 is gewoon pissig omdat de patch voor hun nog niet komt
Level 2
Registered: ‎16-08-2011

in reply to dennis538
het licht totaal aan je internet,als je ipod/iphone laptop en pc tegelijk aan hebt.dan loopt het wel vast ja,maar als je allles uit zet dan is er geeneen probleemSmiley Wink
Level 1
Registered: ‎04-01-2011

in reply to dennis538
Ik koop hem toch hoor. Ik ben benieuwd naar Ascension, sinds Kino der Toten de enige zombie map op Wii is.
Level 7
Registered: ‎06-01-2011

in reply to dennis538
**** dit. Ik koop hem gewoon. Het is niet de beste CoD sinds CoD4, maar het is wel leuk. Jij en je PS3 vriendje gaan echt niet zorgen dat niemand de map pack gaat kopen. Blijf maar dromen.
Level 21
Registered: ‎23-08-2008

in reply to dennis538

SCAR2800 wrote:

sommige mense zeggen dat er updates ziin/komen dat ps3 en xbox samen black ops kunne spele is dat waar?

Dat zou stijl zijn
Level 1
Registered: ‎31-10-2010

in reply to dennis538
Gewoon uitbrengen die packs en kopen

wopwop
Level 1
Registered: ‎31-10-2010

in reply to dennis538
jongens, er is niks aan de hand met black ops. het werkt erg netjes. en dan loopt hier ergens boven iemand te klagen of graphicks op xbox slechter dan op playstation en daarom xbox sneller dan playstation. daar klopt niets van. MicroSoft heeft gwn nette servers afgeleverd. en sony niet. srry kan ik niks aan doen. en de graphicks dat ligt er gwn aan of je een hdmi of een componenten kabel heb. ik zelf heb NOG componentenkabel, en is nie zo mooi. maar een vriend van me heeft hdmi en dezelfde tv en is bloedmooi. dus menzen denk na voor je iets zegt.

en btw. ik ga zelf ook hdmi kopen.

en geen map packs kopen slaat nergens op want dat maakt hun niks uit. treyarch heeft gwn geen tijd gehad om de kinderfouten eruit te halen. en daar zijn ze na de release mee besig

groetjes een eghte diehard XBOX gamer
Level 1
Registered: ‎05-01-2011

in reply to dennis538

srikengames1 wrote:

jongens, er is niks aan de hand met black ops. het werkt erg netjes. en dan loopt hier ergens boven iemand te klagen of graphicks op xbox slechter dan op playstation en daarom xbox sneller dan playstation. daar klopt niets van. MicroSoft heeft gwn nette servers afgeleverd. en sony niet. srry kan ik niks aan doen. en de graphicks dat ligt er gwn aan of je een hdmi of een componenten kabel heb. ik zelf heb NOG componentenkabel, en is nie zo mooi. maar een vriend van me heeft hdmi en dezelfde tv en is bloedmooi. dus menzen denk na voor je iets zegt.

en btw. ik ga zelf ook hdmi kopen.

en geen map packs kopen slaat nergens op want dat maakt hun niks uit. treyarch heeft gwn geen tijd gehad om de kinderfouten eruit te halen. en daar zijn ze na de release mee besig

groetjes een eghte diehard XBOX gamer

Of niet ben het helemaal met je eens sony zijn gwn gieren ik heb zelf de ps3 en word gek van sony ze doen niks alleen consoles uitbrengen en te duuren tv's en dingen . mapacks ga ik gwn kopen.
Level 1
Registered: ‎11-08-2011

in reply to dennis538
ik zelf zal de mp denk niet kopen

puur omdat het spel te gaar is met bugs

en waarom de xbox gamers minder problemen hebben

PUUR omdat het een xbox game is geworden en alles naar ps3 en pc is over gezet

ik had laatst helemaal een wtf moment krijg ik op de pc een xbox error

ik heb gelukkig maar 38 euro betaald wat eigelijk te veel is voor een game die uitgebracht word op iets wat niet eens goed getest is

en meer dan een maand voordat ik het redelijk kon spelen

pff als ik zo terug kijk van een suck spel

D3kker (pc)
Level 1
Registered: ‎26-05-2010

Studios