Early Clan Registration = this page has failed to load

Call of Duty Ghosts Clans Discussions

Re: Early Clan Registration = this page has failed to load

in reply to Felicce

I managed to make it work!

first go to the main page (callofduty.com) and instead of directly clicking on the Early Registration, Log into your account using the the login button at the top.

Once your logged in, open the early clan registration page in a new tab by right clicking -> Open in new tab.

Clear your cookies before trying the above mentioned steps.

Give it a go, it worked for me.

Level 1
Registered: ‎22-03-2013

in reply to Felicce

Try Chrome. Clear Cookies. The site works best on Chrome. Also make sure you're logged into both callofduty.com and activision.com URLS.

Moderator
Registered: ‎16-07-2011

in reply to jeepchick

I did try that yesterday already and tried again just now, still no success unfortunately.

I will keep trying throughout the day.

Level 1
Registered: ‎22-03-2013

in reply to Felicce

Terrible website error....i use the three navigators at same time and same error.

Cookies refreshed and cleaned and nothing...

Level 1
Registered: ‎20-09-2011

in reply to Felicce

Encore une fois, comme ils nous l'ont prouvés tout au long de BO2, Activision est dépassé et certainement pas à la hauteur..

Depuis hier aussi, j'ai tenté d'enregistrer le clan et donc d'ouvrir cette page, et je suppose que vous avez eu la même réponse que moi, que vous deviez " rafraîchir " puis réessayer....  je pense que c'est tout le système d'Activision qui est à "Rafraîchir"...

et quand vous allez téléphoner, on connait déjà la réponse de ces incompétents et qui n'y connaisse absolument rien, ils vont répondre ceci, j'en suis sur et certain ; Nous connaissons le problème Mr.." X ", nous mettons tout en oeuvre pour résoudre cela, nos techniciens y travail jour et nuits, c'est un problème de serveur...

Qu'ils arrête de répondre des bêtises, pour MW3, cela fait 2 ans qu'il y a le même problème... pour BO2, les serveurs élites sont "OUT" depuis le 16 juin.....  et pour les trophées et le calcul des points, dans mon cas c'est bloqué depuis le 2 juillet, moi il ma fallu 1 heure pour calculer mes points manquants qui mettrait mon clan au niveau 41, et reste bloquer au 24....

J'ai essayé l'enregistrement avec tout les navigateurs possible... Et ils écrivent encore, " PREMIER ARRIVé, PREMIER SERVIT "...., quel HONTE et quel culot....  Voici déjà deux jours de perdu, plus très certainement demain et dimanche, donc ce sera peut-être pour lundi, ou nous seront déjà le 14/10... si cela fonctionne, je croise les doigts aussi bien pour moi, que pour tout le monde et  les "chefs de clan élite ".!! !! !!

Good Game...                                   Phil.

Level 1
Registered: ‎23-08-2013

in reply to Felicce

We finally got a link to work but when you click apply it appears to work but there is no application to approve

Level 1
Registered: ‎16-08-2011
Highlighted

in reply to Felicce

GUYS I SOLVED THE PROBLEM!!!!

and it is so ridiculous what the problem was.

So here is the story:

i talked to my clan team members what we should do now because we are sure that activision wont do anything till the 25 october to solve the problem and they probably dont even know what the problem ist.

so we decided to rename our black ops2 clan name (our clan name is munich's Finest and we renamed it into munich'sss Finesttt) on elite (go to manage clan) so that we can create a new clan on ghosts with the old clan name munich's Finest.

as I tried to rename the clan name, elite told me (and that for the first time ever) there are NO APOSTROPHE allowed in clan names.

so i renamed our clan into munichs Finest without the ' and IT WORKT. now i can go (as a clan leader) to the early registration page and register our clan!!! thats it! the problem was the APOSTROPHE!! so if you have any apostrophe or umlauts like ä,ü,ö or  special character like /&%$§" in your clan name you have to change/remane it without any apostrophe or special characters and i guess than it will work!!!

Please tell me if it worked for you so i can tell that Activision and they know what they can tell people if they ask for that problem.

Level 1
Registered: ‎29-08-2013

in reply to Felicce

This worked for my clan as well. Remove all apostrophes from your clan name, and when you finally get in you cannot use them in your motto or bio either. Good find Felicce.

Level 1
Registered: ‎08-08-2012

in reply to Felicce

Thanks bud, sorted for me too !

Level 1
Registered: ‎09-02-2012

in reply to Felicce

Thanks, that worked for me too. I have been trying for 2 days also, took out the ' and it worked.

Level 1
Registered: ‎19-09-2011

Studios