Modern Warfare 6

Call of Duty Modern Warfare 2 Forum

Re: Modern Warfare 6

in reply to lowtown21
Holy shit the seller is serious.
Level 16
Likes: 0
Posts: 1198
Registered: ‎25-08-2009

Re: Modern Warfare 6

in reply to lowtown21
I lol'd IRL Smiley Tongue
Level 15
Likes: 0
Posts: 1171
Registered: ‎07-09-2009

Re: Modern Warfare 6

in reply to lowtown21
All I can say is wow.. $500?
Level 8
Likes: 0
Posts: 466
Registered: ‎05-06-2010

Re: Modern Warfare 6

in reply to lowtown21
LOL man I hope somebody buys it. xD
Level 16
Likes: 0
Posts: 1231
Registered: ‎19-05-2010
Highlighted

Re: Modern Warfare 6

in reply to lowtown21
I bidded 1 grand
Level 9
Likes: 0
Posts: 577
Registered: ‎08-09-2011

Re: Modern Warfare 6

in reply to lowtown21
>.< lmao.
Level 14
Likes: 0
Posts: 1032
Registered: ‎29-05-2011

Re: Modern Warfare 6

in reply to lowtown21
this is fucking rediculous, MW will never go to 6. resident evil got to 5... after over 10 years. haha, call of duty wise, this is really like the 8th or 9th cod out, but still, no cod will ever be named Modern Warfare 6. this is ludacris, id like to see someone dumb enough to buy it.
Level 12
Likes: 0
Posts: 853
Registered: ‎07-08-2009

Re: Modern Warfare 6

in reply to lowtown21
I lol'd at the "free shipping" sticker! rofl
Level 2
Likes: 0
Posts: 63
Registered: ‎23-05-2010

Re: Modern Warfare 6

in reply to lowtown21
ridiculous
Level 1
Likes: 0
Posts: 4
Registered: ‎05-11-2009

Re: Modern Warfare 6

in reply to lowtown21

EliteSniperKING wrote:

 

this is fucking rediculous, MW will never go to 6. resident evil got to 5... after over 10 years. haha, call of duty wise, this is really like the 8th or 9th cod out, but still, no cod will ever be named Modern Warfare 6. this is ludacris, id like to see someone dumb enough to buy it.





this is really like the 13th call of duty game
Level 19
Likes: 0
Posts: 1625
Registered: ‎11-07-2010

Studios