The 55's Are Recruiting *PS3*

Call of Duty Modern Warfare 2 Forum

Re: The 55's Recruitment *PS3*

in reply to toontonic

RicFlairW000 wrote:

 

JLoco wrote:

 

Good point... I think Gaz was born in the 70's!







yup he blew it for the whole decade



i think he was born in 72



Lmao poor Gaz..or is that poor 70's..hmmm
Level 6
Likes: 3
Posts: 296
Registered: ‎31-05-2011

Re: The 55's Recruitment *PS3*

in reply to toontonic
How about some PAYPAL gaming? i got a 6man group that would be down to play you guys for some money....
Level 6
Likes: 0
Posts: 262
Registered: ‎11-11-2008

Re: The 55's Recruitment *PS3*

in reply to toontonic

Warblade wrote:

 

How about some PAYPAL gaming? i got a 6man group that would be down to play you guys for some money....



How much ya got Cus youll be diggin deep Smiley Wink
Level 6
Likes: 3
Posts: 296
Registered: ‎31-05-2011

Re: The 55's Are Recruiting *PS3*

in reply to toontonic
I signed up on your site..
Level 1
Likes: 0
Posts: 29
Registered: ‎19-06-2009
Highlighted

Re: The 55's Are Recruiting *PS3*

in reply to toontonic

JonesL wrote:

 

I signed up on your site..







when you walk through a storm

hold you head up high

and dont be afraid of the dark!





is that what i see there???
Level 12
Likes: 0
Posts: 865
Registered: ‎21-01-2009

Re: The 55's Are Recruiting *PS3*

in reply to toontonic

RicFlairW000 wrote:

 

JonesL wrote:

 

I signed up on your site..







when you walk through a storm

hold you head up high

and dont be afraid of the dark!





is that what i see there???





Haha yeh, i'm a red :-)
Level 1
Likes: 0
Posts: 29
Registered: ‎19-06-2009

Re: The 55's Are Recruiting *PS3*

in reply to toontonic

JonesL wrote:

 

RicFlairW000 wrote:

 

JonesL wrote:

 

I signed up on your site..







when you walk through a storm

hold you head up high

and dont be afraid of the dark!





is that what i see there???





Haha yeh, i'm a red :-)







well FFS why didnt you say so

thats a horse of a different color



i am acutally wearin my liverpool jearsy right now

est. 1892

it was hard to find here in Los angeles



go reds!!!



btw good job manchester getting pwned by us
Level 12
Likes: 0
Posts: 865
Registered: ‎21-01-2009

Re: The 55's Are Recruiting *PS3*

in reply to toontonic
Ric u are here by banned for ever mentioning liverpool fc on our blessed forum ever again..dirty dirty dirty Smiley Happy
Level 6
Likes: 3
Posts: 296
Registered: ‎31-05-2011

Re: The 55's Are Recruiting *PS3*

in reply to toontonic
Hey i want to join your clan. I'm level 52 qith a 1.75 k/d..i know its not the best but i swear i can play at a 2.00 but i keep getting killed by noob tubes and predator missles lol. But when im hot i can play really well and i play better if im playing with a party so thats a plus. I also have a fried who may also want to join his k/d is 1.51. My PSN is ThaChosinOne and my email is <!-- e --><a href="mailto:sean_shater@yahoo.com">sean_shater@yahoo.com</a><!-- e --> but i prefer it if you add my PSN. Reply to me ASAP so i know if you guys want me or not. I'm on a lot and i have a mic. Thanks for your time ttyl
Level 1
Likes: 0
Posts: 8
Registered: ‎23-11-2009

Re: The 55's Are Recruiting *PS3*

in reply to toontonic

ThaChosinOne wrote:

 

Hey i want to join your clan. I'm level 52 qith a 1.75 k/d..i know its not the best but i swear i can play at a 2.00 but i keep getting killed by noob tubes and predator missles lol. But when im hot i can play really well and i play better if im playing with a party so thats a plus. I also have a fried who may also want to join his k/d is 1.51. My PSN is ThaChosinOne and my email is <!-- e --><a href="mailto:sean_shater@yahoo.com">sean_shater@yahoo.com</a><!-- e --> but i prefer it if you add my PSN. Reply to me ASAP so i know if you guys want me or not. I'm on a lot and i have a mic. Thanks for your time ttyl





Hey fella, feel free to pop along to our official forums and drop an app in. There are many 55s online at near enough all times of the day so im sure u can hook up with us pdq.



Click my siggy for instant access Smiley Happy



p.s once registered at the site u will have to wait for your account to be authorised by another mod if im not on, we use this system to try avoid spam accounts. Im from UK so ill probably be tucked up in bed dreaming of mincing prestige Smiley Happy but im sure ur account will be sorted ASAP. Same goes for your mate!
Level 6
Likes: 3
Posts: 296
Registered: ‎31-05-2011

Studios