1 2 3 4 Previous Next 66 Replies Latest reply: Jul 7, 2012 12:31 PM by El_mundo Go to original post RSS
      • 10. Re: Sweden
        Adam2000
        Det suger att det kommer att bli SÄMRE villkor för ps3 och PC vi kommer att få Add-ons senare än xbox360...
        SNÅLT!!... men sånt är livet Men vi ska väll inte klagga för det.. Hoppas att ps3 och PC får andra nya banor än Xbox360... Så gör man bra affärer!
        • 11. Re: Sweden
          det blir inte sämre villkor, Microsoft betalade multum till Activision för att få banaorna tidigare.
          o tror du seriöst att ps3 kmr få andra banor än vad xbox får? *facepalm*
          • 12. Re: Sweden
            GermanScientist från Norrland reporting in.

Lirar på 360. Black Ops verkar rätt nice over-all av det vi sett, men det jag egentligen bryr mig om mest är Nazi Zombies, eller vilken typ av Zombies det än blir. Blir det inga Zombies så är jag tveksam till spelets livslängd.
            • 13. Re: Sweden
              AimbotJonte

pirgioma wrote:

Ja..hoppas det blir battre en MW2..MW2 ar for mycket springa runt och undvika bli spr'a'ngd i luften varje sekund, jag gillar WAW for det ar mer taktisk gameplay och storre maps.
              Foresten, ni som har amerikanska flaggor pa profilen, bor ni i USA eller?

Nej det betyder bara att de inte bytt land i profile, eftersom USA är standard.
              • 14. Re: Sweden
                pirgioma
                jaha// om nan av er boer i usa, sleng mig ett PM, vore kul o svera lite pa svenska medans man spelar, sjelv bor jag i washington.
                • 15. Re: Sweden
                  carson27
                  Oh ya
                  • 16. Re: Sweden
                    lNoiizY
                    Jag tror att Black Ops kommer äga. Anledningen är att varje år blir det bara någonting bättre eller roligare än det förra spelet. Så Treyarch dom lär sig av sina misstag, och av Infinity Ward's misstag och skapar ett mycket grymmare spel.
                    Sen ser jag framemot att spela Mulitplayer. Kommer inte köra Campaign på typ hela veckan eller något. Kommer försöka levla upp mig i Multiplayer först.
                    • 17. Re: Sweden
                      lNoiizY

Adam2000 wrote:

Det suger att det kommer att bli SÄMRE villkor för ps3 och PC vi kommer att få Add-ons senare än xbox360...
                      SNÅLT!!... men sånt är livet Men vi ska väll inte klagga för det.. Hoppas att ps3 och PC får andra nya banor än Xbox360... Så gör man bra affärer!

Det är ju därför alla säger att Xbox 360 äger PS3. Kolla vad Microsoft fixar till oss, och ni klagar på att Xbox Live kostar? Ja, pengarna går till Activision som fixar banorna 31 dagar tidigare till oss. Känn på den!
                      • 18. Re: Sweden
                        MrFishSWE

lNoiizY wrote:

Det är ju därför alla säger att Xbox 360 äger PS3. Kolla vad Microsoft fixar till oss, och ni klagar på att Xbox Live kostar? Ja, pengarna går till Activision som fixar banorna 31 dagar tidigare till oss. Känn på den!

Jävligt surt att mitt 360 gick sönder för några veckor sedan. Men jag föredrar att spela FPS på dator i vilket fall som helst.

Ska ta och förboka det nu hade jag tänkt!
                        • 19. Re: Sweden
                          Thraxton
                          Kom ihåg att pc fick mappacksen på waw gratis
                          1 2 3 4 Previous Next