0 Replies Latest reply: Apr 27, 2011 6:48 PM by Alvagore RSS

Black ops better on Windows XP?

Alvagore
      Black ops mejor en Windows xp?/Black ops better on Windows xp?

Español:

La verdad me quede impresionado de como un simple sistema operativo puede hacer la diferencia entre una gran jugabilidad y una porqueria de juego.

Estuve leyendo en foros (no en este por supuesto ya que no me toman en cuenta) de que el juego corria mejor en xp donde los testers ponian que tan mejor corria y me quede asi O.O... pero como no me confio tan facil de estos foros hice la prueba yo mismo, me cambie a xp y la diferencia es tremenda.

en windows xp obtengo de 70 a 90 fps
      y en windows 7 obtengo de 40 a 90 fps, ¿gran diferencia o no? ¿que estan haciendo los flojos de Treyarch?

Saquen un parche rapido por que la verdad no necesito xp ahora (tengo razones personales para no usarlo si no fuera por esto todavia usaria xp)

QUIERO UNA RESPUESTA DE JD_2020 MAÑANA MISMO.

English:

Actually i was very impressed how a simple S.O can make the diference between an excellent gameplay and a crap game.

I was reading in forums (not this forum of course because no one take my word) that the game runs better on windows xp where the testers show how much better the game runs on windows xp and then i turn like O.O... but as i don't trust in this forums i tried by myself, i changed my S.O to Windows xp and the difference is huge.

on windows xp i get of 70 to 90 fps
      on windows 7 i get of 40 to 90 fps ¿a huge difference don't you think?¿what are the lazy employees of treyarch doing?

Release a patch fast because i don't need xp now (i have personal reasons for don't use it, if it wouldn't by this i'd keep on xp)

I WANT AN ANSWER FROM JD_2020 TOMORROW

System specs:

Cpu: Amd Phenom II 965 3.4 Ghz Quadcore
      Ram: 4 gb ram ddr3
      Gpu: Nvidia geforce Gtx 470 1.3 gb
      Hard drive: 1 Tb sata II