4 Replies Latest reply on Mar 7, 2014 6:50 PM by Luis-_- RSS

Hello MWR Community

Hello everybody, already sorry for my bad english i'm a french player on MWR with as name YM|Saren and before 1uP|Saren.

It's verry cool of find of players of CoD 4 Wii because the french community is dead since verry a long time.

There are 1 year about, i find a community on Facebook "MWR Community" it's her name and i have speak with a lot of players.

Hmm, in english it's so difficult for me for the vocabulary and create my sentences and my words but if i speak french you don't understand.

Member
        • Test #1
          Re: Hello MWR Community

Bon soir Quel est votre code ami? Mon code ami est 3205-1399-5495.  En fait, je suis Anglais

I normally play early at the weekend (Samedi et Dimanche) and often play with/against French/Spanish/Italian players

Cordialement

Garbin

Last Edited: Mar 5, 2014 12:02 PM
          • Test #1

Hey mon code ami est  428 826 356 299 quelle est le tient ? je parle le Français et langlais je tai déjà vu dans une partie tu est tres bon moi cest Lui$ tu me reconnais peut etre? 

Last Edited: Mar 6, 2014 6:50 AM
            • Test #1

Salut, je suis surpris que certains sache parler le français je ne m'y attendais pas, si vous voulez que je parle en anglais je ferais l'effort il n'y a pas de problème mais ça risque d'être un peu bizarre.^^

Mon code ami est : 2532 1453 4312

Au plaisir de jouer avec vous.

Last Edited: Mar 7, 2014 4:34 PM